Pann: ” ‘Boys Over Flowers’tan Birkaç Ekran Görüntüsü Aldım. “
1. [+492, -4] Suzy o zamanlar ortaokul öğrencisiydi. Arkadaşlarıyla hayranlık duyarak izlemiştir dramayı. Kim derdi ki bir gün Goo Jun Pyo’nun kız arkadaşı olacak ㅋㅋㅋㅋ Ne oldum dememeli ne olacağım demeli.
2. [+307, -2] O zamanlar Kim Bum hayranıydım.
3. [+187, -0] Gerçekten bir aptalım, sadece seni görüyorum~ (Editör Notu: SS501’in ” Because I Am Stupid ” şarkısının sözleri.)
4. [+123, -1] Sanırım o zamanlar tüm ülke drama için çıldırıyordu. Hiç kimse de bunu utanç verici olarak yaftalamadı.
5. [+101, -0] Şimdiye bakın, modası geçmiş görünmeyen sadece Kim Bum ㅋㅋㅋㅋ
6. [+95, -0] Geum Jandi’nin acil durum itfaiyecisi.
7. [+92, -3] Aşırı berbat oyunculuk ile aşırı utanç verici atmosferin birleştiği harika bir işbirliği. Yine de iyi reyting almıştı. Olumsuz ile olumsuzun birleşmesinden olumlunun ortaya çıktığını kanıtlayan drama.
8. [+91, -1] Genç olduğumuz için dramadan zevk aldığımızı söylemek mantıklı ama anneler bile seviyordu. Şu an izleyemem herhalde.
9. [+86, -1] Doğrusu dramadan nefret edebilirsiniz ama OST’lerindan asla. Dinlemek gerçekten iyi hissettiriyor halen.
10. [+83, -1] Kim Bum & Gaeul çiftini asıl çifte tercih ederdim ㅋㅋ
11. [+70, -0] Beyaz kıyafetle ve giysiyle her yere gelebilirim…
* ÇEVİRİLERİMİN VE HABERLERİMİN; ” PAYLAŞ ” SEKMELERİNİN KULLANILMASININ HARİCİNDE, KOREZİN SİTESİNDEN DIŞARI ÇIKARILMASI VE KOPYALANMASI KESİNLİKLE YASAKTIR ! LÜTFEN EMEĞE SAYGI GÖSTERİN VE EMEK HIRSIZLIĞI YAPMAYIN ! AKSİ HALDE, GEREKEN MUAMELE VE İKAZDA BULUNULACAKTIR ! TEŞEKKÜRLER … *
Kaynak: Pann