Haber: Twice’ın şarkı söyleme yeteneğini gösteren fancam
Kaynak: Pann
1. [+455, -41] Eğer gruptaki yabancı üyeler böyle şarkı söyleyecekse hiç söylemesinler daha iyi. Mal mıyız biz de bizimle dalga mı geçiyorlar? ㅋㅋ Koreli olmadıkları halde K-Pop’ı temsil ediyor görünüp neden bizi küçük düşürüyorlar?
2. [+454, -27] Yine mi bu ‘gelişim’ süreci muhabbeti. De biz ne zamana kadar “hala çalışıyorlar” sözlerini duyacağız ;; Lütfen çıkış yapacak idoller biraz yetenekli olsunlar. Hani öyle ahım şahım bir şeyde beklemiyoruz da azıcık yetenekli olsalar kafi …
3. [+396, -15] Gerçekten şarkıcılık yeteneklerinin olup olmadığını tartışmak niyetinde değilim. Ama stajyerlik günlerinde ne yaptınız ..? Hayatta kalma şovlarından yeterince çalışamadınız mı ? Oysa bir çok kişiyi elemiştiniz. Böyle bir şey nasıl olabilir anlam veremiyorum gerçekten.
4. [+204, -11] Yaklaşık üç yıl oldu çıkış yapalı ama bir tane bile OST seslendirmesi yapmadılar. Twice üyelerinin hiç biri şarkı söyleme yeteneğine sahip değil. ;;;
5. [+193, -17] Dokuz üyeli bir gruptan bir tanesinin bile şarkıyı söyleyememesi çok enteresan gerçekten.
6. [+182, -10] Gerçekten söz konusu ses kayması olduğu zaman onlardan iyisi yok. K-Pop sektöründe de böyle bir gruba daesang vermesin tiksindirici
7. [+170, -1] Kimse sizden mükemmel performanslar beklemiyor. Altı üstü biraz şarkı söyleseniz yeter … Sadece şarkı söyleyin yani ㅡㅡ;; ama bir şarkı dahi söyleyemeyip siz bir de kendinize şarkıcı mı diyorsunuz ..?;;
8. [+166, -18] Şayet gruba yeni ve yabancı bir üye dahil olacaksa en azından şarkı söylebilen birisi olsun ㅋㅋㅋㅋ Zaten neden sürekli yabancı idoller dahil ederler gruplara anlamıyorum. Kore de genç mı kıtlığı ? ㅋㅋ
9. [+145, -6] Once’lara bakın hele doğru düzgün savunma bile yapamadıkları için yorumlara eksi vermekle yetiniyorlar ㅋㅋㅋㅋㅋ
10. [+110, -1] Öyle efor sarf edip kesilecek bir dansta etmiyorlar ki. Sadece sahnede öyle kukla gibi dikiliyorlar. Buna rağmen ses kayması yaşayıp kötü şarkı söylüyorlar.
11. [+87, -0] Bu konu daha öncede konuşulmuştu. Hatta o zaman Once’lar “Daha iyi olacaklar” diye zamanla gelişeceklerini savunur yorumlar yapıyorlardı. Hatırladığım kadarıyla ~~~’Cheer Up’ dönemi çoktan kapandı o zamandan bu zamana hani gelişme? … ㅠㅠㅠㅠ ‘Cheer Up’dan beri değişen hiçbirşey yok ..
12. [+81, -0] Bu devirde de memlekette her önüne gelen şarkıcı oluyor.
13. [+73, -2] JYP neden şarkı sözlerinin söylenme bölümlerini bu şekilde dağıtıyor ki ?? Mesela miss A içinde tüm şarkıyı Suzy söylerdi. İçlerinde şarkı söyleme konusunda en yetenekli kişi Jungyeon ama buna rağmen yabancı üye bölümleri daha çok ..
Fancam videosu:
Kaynak: netizebuzz