Haber: ‘Bardak koleksiyoncusu’ Seolhyun… “koleksiyonumda 200 bardak var.”
Kaynak: SBS aracılığıyla Nate
1. [+755, -66] Bunuda mı haber yapmışlar…
2. [+712, -239] Önce tarih bilgin olsun sonra koleksiyon yap.
3. [+668, -109] Güzel kabul ama beş para etmez bir çöp
4. [+74, -43] Tarih kitabı koleksiyonu yapsa daha makbule geçer.
5. [+63, -32] Ne kadar saçma bir koleksiyon?
6. [+53, -21] Boşa para vermenin örneği.
7. [+42, -14] Şimdiye kadar gördüğüm en anlamsız koleksiyon
8. [+40, -17] Güzel ama parayı boşa harcayan biri
9. [+39, -28] Çok sevimliㅋ Benimde Starbucks koleksiyonum var… Ama şimdi hepsi çöp oldu… Atan atılmaz satan satılmaz.. ㅋ
10. [+37, -8] İmajdan başka bir şey olmayan bir ünlü. Hiçbir zaman kendi kişiliğini ortaya çıkarmadı.Sadece imaj görüntüsü var. Hiçkimse Seolhyun’un nasıl birisi olduğunu bilmiyoruz.
11. [+34, -16] Bu koleksiyonu ben yapsam annem şaplağı indirirdi çoktan….
12. [+31, -7] Çok daha güzel bardaklar toplayabilirdi.
13. [+26, -5] Nasıl temizlenecek bunlar?
14. [+25, -4] Oturup tek tek temizleyebilecek misin?
15. [+19, -10] Kazandığı paraya nazaran devede kulak bir koleksiyon ㅋㅋ
Kaynak: netizenbuzz