Haber: Yeon Junghoon ♥ Han Gain “GD konserlerinde ayakta duruyor” Tutkulu hayran olduklarını itiraf ediyor
Kaynak: HeraldPOP via Naver News:
1. [+1814, -33] Tüm GD fanları arasında en güzelleri ㅋㅋㅋㅋ
2. [+1165, -62] Ah Han Gain cidden çok güzel. Şahsen Kore’deki ilk 3’ten biri olduğunu düşünüyorum
3. [+734, -23] İkisi de çok tatlılar..
4. [+506, -25] Iyi görünümlü çift
5. [+139, -3] Bu doğruㅋㅋㅋ Yorucu olsa da ayakta kalmak gerçektir. Özellikle Bigbang’ın konserlerinde, ayakta kalmak çok daha eğlenceli
6. [+133, -3] Doğru. Bigbang’ın konserinde ayakta durmalısın
7. [+148, -12] Ünlülerin ünlüsünden beklendiği gibi, GD’nin seviyesi ㄷㄷ
8. [+122, -6] Bir sürü ünlünün gelip Bigbang ve GD’nin konserlerini izlemesinin nedeni ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Çok şaşırtıcı
9. [+126, -11] GD, Ünlülerin Ünlüsü ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
10. [+113, -8] GD’nin konserine tekrar gitmek istiyorum…ㅠㅠ
11. [+110, -7] Han Gain’in telefon duvar kağıdı GD’nin bir resmiydi, bu yüzden ilk kez onunla ilişki kurabildimㅋㅋㅋㅋ
12. [+95, -4] GD’den beklendiği gibi
13. [+80, -3] Jiyong-ah, lütfen Seul’deki final konserini yapㅠㅠㅠㅠ Sanırım tekrar gelecekler ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
14. [+74, -3] Birlikte harika görünüyorlar
15. [+75, -4] Ikisi de çok tatlılar
16. [+76, -5] King GD!
Kaynak: Kpople
Editör: I AM _ V.I.P yim