Yorumlar:
1- O çok güzel ama şarkıcılığını geliştirmeli..
2- Onun oyunculuğu iyi yüzü güzel dans edebiliyor ancak şarkı söyleyişi çok iyi değil.
3- O albin tilkilerine benziyor. Gerçekten güzel ama tüm DIA üyeleri çok güzel.
4- O delice çok güzel ama sizler onun burnuna ve şarkı söyleyişine sürekli diss atıyorsunuz.
5- O bir bebek gibi…
Kaynak: PnnChoa
Editör:Suju Delisi