Haber: Kush’ın Taeyang’ın hayran hediyesi hakkındaki gönderisi tartışmaya yol açtı “şaka” ve “kaba”
Kaynak: YTN via Nate
“Şarkıcının hayranları… ♥ Düşündüğüm kadar pahalı bir hediye değilmiş ama kalpleriniz çok temiz, teşekkürler ♥”
“Big Bang hayranları çok arkadaş canlısı olduğu için şaka yapmıştım ama yanlış anlaşıldıysa gerçekten üzgünüm”
1. [+2,164, -32] Düşünmeden yaşıyor ㅋㅋㅋ
2. [+1,737, -30] Hayranlara bağlı bu.. hayranlar alındıysa şaka değildir, komik buldularsa şakadır ㅋ ama üçüncü bir göz olarak bakarsak kaba olmuş
3. [+1,519, -26] Bu Kush nasıl bir kişiliğe sahip bilmiyorum ama arkadaş arasında bile “Hediyen düşündüğüm kadar pahalı değil ama düşünmen yeter!” falan demezsin, arkadaşım bana böyle dese çok alınırdım ㅜㅜ..
4. [+117, -0] Kush, sen de düşündüğüm kadar iyi bir rapçi değilsin ama kalbin temiz ^^
5. [+106, -0] İşte bu yüzden sosyal medyaya bayılıyorum, insanların gerçek yüzünü görebiliyorsunuz.
6. [+90, -0] ㅋㅋ Daha da kötüsü, hediye, Kush hayranlarından bile değil, Taeyang hayranlarından geliyor ㅋㅋㅋ onu sevdikleri için değil Taeyang’ın arkadaşı olduğu için hediye yolladılar. Onu düşündüklerine minnettar olmalı.
7. [+59, -1] Çok kaba
8. [+51, -0] “Düşündüğüm kadar pahalı değil” deyip tepki çekmemeyi beklediyse aptal olmalı.. Demek onlardan pahalı hediyeler bekledi.
9. [+40, -1] Bu yüzden SNS’den uzak duruyorum.. aptallığımı tercih ederim ㅋㅋ
10. [+32, -0] Taeyang hayranları neden pahalı hediyeler vermek zorunda olsun ki? ㅋㅋㅋㅋ
Kaynak: Netizenbuzz
Editör: I AM _ V.I.P yim