Çoğu üye ağlıyormuş ya da gerçekten duygusalmış gibi görünüyor…??? Sanırım tüm bu resimler son zamanlarda gerçekleşen konserlerinden??
+666 -47
1- Çünkü böyle başladılar +672 -18
-Ah gerçekten, bu resmi her gördüğümde ağlıyorum +1 -0
-Bangtan gerçekten çocuk değillerdiㅋㅋㅋㅋ Blood Sweat & Tears’daki çocuklar bunlar değil.. +26 -0
-O gün oradaydımㅠㅜㅜㅜ Bugün de hala bir fanım +100 -0
2- Fandoma kesin girişim YouTube aracılığıyla oldu! 2 Kasım 2013’deki bir performans.. Sadece izlediğimi biliyordum? Bunun gibi? Sahne hatası yapma konusunda stresliydiler, ancak performansları, tavırları, ifadeleri.. Bugünle karşılaştırıldığında, hala sıkı çalışıyorlar.. Ben de ağlıyorum, ama onlar kadar değil. +140 -1
3- Bu ilk Dome konserleriydi, bu yüzden sahneye ilk çıktıklarında duygularının üstesinden gelmiş olmalılar. Sıcak hava balonlarında oldukları zaman benim ağlamamı sağladı..
Kaynak: Panntan