Onu gördüğümüz andan itibaren 4 yıl geçti ve bu kadar büyüdü.
Becerileri de daebak, bu çılgınca
Ayrıca utangaç ve çok sevimli…
Neden şimdi YG’nin ası olduğunu kabul ettiğini anlıyorum
Sanırım onun fandomuna katılacağım…?
Yedam-ah ne zaman çıkış yapıyorsun?
Raesung’un elinden tutup birlikte çıkış yapın
Videosunu buldum ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
Siz bunu dinlemelisinizㅠㅠㅠㅠ
Videoya buradan izleye bilirsiniz.
Yedam şu anda konuşulanların merkezi.
1. [+89, -2] Cidden kişiliği/düşünceleri hoş görünüyor.. Okulunun en üzerinde, o annemin arkadaşının oğlu
2. [+68, -2] Sanırım bu şirkete karşı ön yargım yok çünkü bu şovu rahatça izleyebiliyorum ama cidden çok eğlenceli ㅋ Bang Yedam şarkı söyleyerken öyle bir canavara dönüyor ki sadece ortaokulda okuduğuna olduğuna inanamıyorum? JYP’nin 2 rapçi atışı da sağlamdıㅋㅋ Önümüzdeki haftanın dans savaşını bekleyemiyorumㅋㅋ
3. [+66, -2] Ses rengi sadece daebak.. Sen büyüdün Yedamie
4. [+37, -0] Çirkin olduğu için Yedamie’ye küfür eden insanlar vardı ㅡㅡ Ancak yayını izlediğimde, neredeyse sevinci ile beni öldürüyordu
Kaynak: Pann-choa
Editör: I AM _ V.I.P yim