1.) [+1008][-73] Ve GD? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
2.) [+779][-37] Cidden tebrikler ~ Ancak sonuç böyle olacaksa,oylamanın amacı nedir? MAMA’nın verdiği ödüller kimlerin katıldığına dayalı??
3.) [+822][-62] ㅋㅋ Dürüst olalım,GD’ye gitmeliydi ㅋㅋ
4.) [+714][-35] Bunları istedikleri gibi vereceklerse,bu oylamanın amacı neydi?
5.) [+619][-33] Sahiden Zico’dan nefret etmiyorum ama MAMA’dan nefret ediyorum
6.) [+331][-9] GD’ye vermek istemediler…IU’ya verilir sanıyordum
7.) [+350][-17] GD 46 milyon oyla öndeydi ve aylık listeleri ele geçirmişti ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Eğer gelmezse vermezler,ne acıklı
8.) [+290][-10] Şimdiye kadar 1.sıradaydı ancak onlar ödülü Zico’ya verdi
9.) [+266][-14] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ GD oy oranı %60 Zico’nun % 10 , MAMA sınıf ayrımına göre ödül dağıtmayı seviyor ㅎㅎ Zico’dan nefret etmiyorum ancak bu şahane ödül GD’nin olmalıydı ㅋ ㅋㅋㅋ MAMA bu yılın eğlencesi sensin!
10.) [+236][-16] Ödül katılım törenini izlemek çok güzeldi
11.) [+213][-11] BİGBANG MAMA’yı taşıyamadı mı? Etrafta dolanmayı bırakın
12.) [+195][-7] MAMA’nın görünmez olanlara ödül vermesi bir alışkanlığı ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
13.) [+206][-11] GD’ye ödül verilmesi gerekiyordu
14.) [+184][-6] Sanırım IU’ya da vermemişlerdi?
15.) [+171][-5] Bundan nefret ediyorum ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ MAMA çılgın bir s*r*tks*n ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ciddi misiniz? BİGBANG’in aday olmayacağına ve böyle birşey olacağına dair hissim vardı ㅋ
16.) [+215][-20] “En İyi Solo Sanatçı” ödülü ㅋㅋ GD ya da PSY değil ama Zico? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
17.) [+168][-5] GD’nin MAMA’ya attığı diss muhtemelen tekrar olacak ㅋ
18.) [+161][-7] İzleyici,dijital puan,oylama,isminin değeri ve popülaritesi yendi
19.) [+148][-5] Yılın töreninin sonunda kalitesi……. kim katılırsa ona ödül veriyor,MAMA’nın güvenirliği artık kalmamış gibi görünüyor
20.) [+151][-7] Cidden GD ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ve cidden BİGBANG aday olarak dahil edilmedi mi? Görünüşe göre YG’den gerçekten nefret ediyorlar…ve bu güzel ödüller verilere dayalı olarak verilmelidir. s*kt*r ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Cidden,ülkemizin böyle şeyleri düzeltmesi gerekiyor
Kaynak:Onehallyu