-Wah Ben bunun bir yetenek bağışı olduğunu bilmiyordum! İyi bir olayı desteklemek için katıldılar. Winner çok ince! (+625,-2)
-Kayıt için bir gün önceden hatta uyumadıklarını duydum, ama wah, bunun bir yetenek bağışı olduğunu bilmiyordum. Onların performansının ücretli olduğunu düşünmüştüm… Winner’ın kalbi de kazanan (Winner) (+586,-4)
-Yetenek bağışı. Winner’ın 4 üyesi de çok iyi (+533,-0)
-Winner kibar kalplere sahip bir grup (+520,-1)
-Winner’ın üyeleri yakışıklı (+467,-1)
-Sabahın erken saatlerinde katılmayı kabul ettiklerini duyunca onlar için gerçekten çok hoş hissettim, ve bir kez daha kazananın grurunu hissettim (+150,-1)
-Sizi her zaman destekliyorum (+136,-1)
-Winner’ın fanı olduğum için çok mutluyum (+134,-1)
-Yetenek bağışı… wow… Winner’dan beklenildiği gibi… Bu çocukların hepsi çok iyi (+126,-1)
-Çok samimi (+125,-1)
-Tüm gece kayıttan dolayı çok yorgun hissediyor olmalısınız, ama yetenek bağışı, sadece bir etkinlik değil . Gurur duyuyorumㅠㅠ (+110,-1)
-Yetenek bağışı…Bunun anlamı performansı için ödeme almadılar mı? Bu yoğun yıl sonu döneminde gerçekten çok iyiler (+102,-1)
-Winner kazanan! (Winner is winner) (+101,-1)
-Sabahın çok erken saatleriydi, ama onların canlı performansları ve tavırları en iyisiydi (+100,-1)
-Winner’dan beklenildiği gibi~♡ (+94,-1)
SEVER
Kaynak: kpople (Naver aracılığıyla)
Çeviri: archilady