[Naver] “Bu yıl sonu herşeyi süpürmek için bir uyarı”… EXO’nun özel kış albümü 21 Aralıkta yayımlanacak
Yorumlar:
1. [+2994; -381] EXO, hadi bu kışta buluşalım♡
2. [+2902; -359] EXO‘nun kış şarkılarını güvenerek dinliyorum
3. [+2667; -320] EXO‘nun kış albümünü güvenerek dinliyorum
4. [+2447; -298] EXO!!!!!!
5. [+2443; -300] EXO olduğu sürece ~(˘▽˘~) Kış mevsimi soğuk olsa bile hala kışı seveceğim (~˘▽˘)~
6. [+543; -83] Hadi EXO‘nun kış albümünü alalım ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Kulak zarım şimdiden eridi. Sizi seviyorum
7. [+513; -85] EXO‘nun kış albümlerini güvenerek dinliyorum! Hadi bir de bu kış buluşalım, çocuklarım♡
8. [+464; -77] Beklendiği gibi, EXO bu kışı da bizimle geçirecek
9. [+396; -46] Her zaman EXO‘nun kış albümlerini sevdim. Bunu sabırsızlıkla bekliyorum
10. [+337; -42] EXO‘nun kış albümü cidden çok kaliteli… İlk kar düştüğünde hala “First Snow“u dinliyorum
11. [+326; -40] EXO‘nun kış albümünde şarkıları her zaman güzel ve hit daebak ㅠㅠㅠ Bu sefer ki şarkı için fighting!
Kaynak: Netz on EXO