1. [+2731, -158] Gerçekten iKON’un 2. Tam Albümü mü? Bu harika, lütfen çok fazla destek verin!
2. [+2451, -142] iKON, geri dönüşünüz için tebrikler ㅠㅠㅠㅠㅠ Bu sefer B.Ü.T.Ü.N tanıtımları dört gözle bekliyorum !!!!!!!!!!!!!
3. [+2331-, 144] Sonunda hazine sandığından çıkıyorlar ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Bir konsept buldular mı? Bu teaser cidden harika ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
4. [+2147, -129] Wow, cidden daebak
5. [+2103, -130] iKON’un dönüşünü bekliyoruz!! iKON daebak
6. [+818, -39] Kim Hanbin, görünüşüne ne olmuş ㅠㅠㅠㅠ Lütfen bize TV, konserler ve Vapp’da daha fazla ayrıntı verin! Bütün üyelerin! lütfen ㅠㅠ Fakat lütfen onları IAC’ye göndermeyin.
7. [+791, -40] Geri dönüş için tebrikler ㅜㅜ Teaser’ı izlememiş olanlar, lütfen izleyin!! Yaydıkları aura olağanüstü hissettiriyor.ㅠ
8. [+772, -40] Tam albüm… 4 gözle bekliyorum ㅠㅠ
9. [+756 , -39] Daebak, iKON jjang!!
10. [+723, -35] 4 gözle bekliyorum ~^^
kaynak: pann-choa