Golden Disc Awards‘da “Kokobop” performansı esnasında Nayeon ve Jungyeon’un tepkisi mükemmeldi ㅋㅋㅋ
Neden böyle yüksek bir enerjiyle tepki verdiler ki ?
Tüm samimiyetimle söylüyorum bunu. Hatta Jihyo bile onlara dahil oldu. En İyi tepkiydi.
Haber Tepkisi: [+215][-17]
[+69,1] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋEXO-L’im ve onlar çok sevimliydi ㅜㅜㅜㅜ NaYeon’un gülümsemesi çok rahatlatıcı
[+59,0] Peki EXO’nun TWICE sahnesindeki tepkisini gördünüz mü ?ㅋㅋㅋㅋㅋ Dahyun’un kısmı dışında tamamıyla eğlenceliydiler.
[+57,-0] EXO’nun da TWICE’ın sahnesinde tepkisi çok sevimliydi ㅋㅋㅋㅋ İki grupta mükemmel
[+19,-0] NaYeon’un D.O’nun kısmındaki tepkisi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ öldürücü sevimlilik ㅜ
[+14,-0] EXO-L olarak tepkilerinin çok tatlı olduğunu söyleyebilirimㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Çok sevimliler
[+14,0] Nayeon nim en iyi tepki sende
Kaynak: Pann