[Naver] Ivanka, Cumhurbaşkanı Moon EXO ve CL ile tanıştı… “Çocuklarım EXO hayranı”
1. [+6323;-673] Vay canına, çocukları bile EXO hayranı, beklendiği gibi EXOㄷㄷ
2. [+6107;-492] Bakın, K-Pop cidden inanılmaz. Ivanka, EXO‘nun konserine katılırsa bu harika olur
3. [+5279;-572] Yanımdaki, önümdeki ve arkamdaki tüm insanlar EXO hayranı, Aman Tanrım~ >< Gurur duyuyorum, GodXO!
4. [+4809;-334] Vay canına, ne büyük onur ㅠㅠㅠ
5. [+4751;-320] Aish… Kıskandım… Annemin kızı da sizin hayranınız ama neden Kore konserlerinde bilet almada kötüyüm…..?
6. [+1172;-57] Hul, Ivanka’nın çocukları EXO hayranı ㅋㅋㅋㅋ Daebak ㅋㅋㅋㅋ
7. [+1166;-57] EXO inanılmaz
8. [+1119;-53] Vay canına, EXO‘nun seviyesi
9. [+1012;-52] Vay canına bu bir onur ㅋㅋ
10. [+931;-49] Cumhurbaşkanı EXO ile tekrardan karşılaştı, kıskandım. Onlar harikalar!!!
11. [+909;-44] Wow Ivanka bile… EXO‘nun seviyesi müthiş
12. [+832;-37] Bende EXO hayranıyım
13. [+738;-34] Wow ㅋㅋㅋ EXO cidden Kore’nin sanatçı temsilcisi
14. [+726;-36] Dünya çapındaki süperstardan beklendiği gibi EXO… Gurur duyuyorum
Kaynak: Netz on EXO