KoreZin

  • Anasayfa
  • K-Magazin
    Kore Magazin haberleri burada.
    • Ana Haber
    • Varyete
    • Dedikodu
    • Sosyal Medya
    • K-CF
  • K-POP
    K-POP dünyasından sıcak sıcak güncel haberler.
    • Konser
    • MV
  • K-Drama
    Kore Dizi ve Dramaları hakkında son gelişmeler. Ayrıntılar.
    • Reytingler
    • K-Movie
  • K-Nedio
    Güney Koreli idoller, dramalar veya benzeri bir çok konuda liste haber tarzında hazırlanan paylaşımların yayınlandığı kategori.
    • K-Test
  • Netizen
    Susmak bilmeyen netizenler, neler diyor? Kimler hakkında konuşuyorlar? Türkçe çevirileri ile artık burada.
    • Söz Sende
  • Diğer
    Genel veya Diğer haberler şeklinde nitelendirebileceğimiz Haberler bu bölümde!
    • Köşe Yazıları
    • Makale
    • Siyaset
    • Şikayet & Öneri
  • Haber Ekle
  • Editör Başvurusu
  • Anasayfa
  • K-Magazin
    • Ana Haber
    • Varyete
    • Dedikodu
    • Sosyal Medya
    • K-CF
  • K-POP
    • Konser
    • MV
  • K-Drama
    • Reytingler
    • K-Movie
  • K-Nedio
    • K-Test
  • Netizen
    • Söz Sende
  • Diğer
    • Köşe Yazıları
    • Makale
    • Siyaset
    • Şikayet & Öneri
  • Haber Ekle
  • Editör Başvurusu
Önceki Sonraki

[PANDABUZZ] Seungri “I Live Alone” (Part 1)

Yazan: ftmxnm , Mart 11, 2018

Haber: ‘; Live Alone’ Seungri, “GD’nin askerliği -> tüm üyeler adına çalışıyor”

1.) [+149][-1] ㅋㅋㅋㅋㅋ Gerçekten çok komikti ㅋㅋㅋㅋ O iyi bir hayat yaşıyor  ㅋㅋㅋㅋㅋ Lee Shi Young’la konuşurken gülmekten öleceğimi düşündüm ㅋㅋㅋㅋㅋ

2.) [+123][-1] SeunGatsby 4 dilde konuşabiliyor… ve başarılı, genç bir işadamı… hayatı sadece bir kez yaşıyorsun ve inanılmaz bir şekilde yaşıyor ㅋㅋㅋㅋ

3.) [+112][-1] Seungri iyi bir çocuk.Y abancı dillerde iyi, bu yüzden de her ne zaman denizaşırı ülkelere gittiklerinde Bigbang’ın temsilcisidir. Ve gerçekten bir CEO gibi hissettiriyor. Çalışması hoşuma gidiyor

4.) [+102][-1] Seungri’yi ‘Radio Star’da’ The Great Gatsby’ye benzetirken gerçekten komikti ㅋㅋ

5.) [+67][-0] Kıskandım, hwaiting!


Haber: ‘I Live Alone’ Seungri, lüks evini ortaya çıkarır … giyinme odaları ‘süslü’

1.) [+154][-2] Çok çalışkan ve hırslı. Umarım başarılı olmaya devam eder.

2.) [+147][-3] Seungri çok havalı… Bigbang ile genç yaşlarda başarı elde etti, ancak işinde de çok çalışıyor ve 4 dilde konuşabiliyor… hayatını inanılmaz şekilde yaşıyor

3.) [+136][-6] Seungri daebak… Çince, İngilizce ve Japonca konuşabiliyor ve aynı zamanda dikiş yapabiliyor… sadece yapamayacağı şey yok… o gerçekten büyüleyici

4.) [+107][-4] Anne sütü sabunu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Karnım ㅋㅋㅋ Lee Shi Young çok komik ㅋㅋㅋㅋ

5.) [+75][-3] Seunghyun(Seungri’nin gerçek ismi) daebak ㅋㅋㅋ Beklendiği gibi izlemek çok komikti


Haber: ‘I Live Alone’ Seungri, Lee Shi Young’a hediye olarak diktiği bebek eşyası veriyor

1.) [+155][-2] Seungri çok tatlı ㅎㅎㅎㅎㅎㅎ Bugünün bölümünü dört gözle bekliyorum!!

2.) [+159][-7] Seungri düşündüğümden daha iyi bir insan

3.) [+138][-5] Seungri’nin cazibesinin sonu nerede?~^^ O çok yetenekli ㅋㅋㅋㅋ

4.) [+78][-6] O yan dairede yaşıyor… kıskandım~~

5.) [+65][-7] Bugün gerçekten eğlenceli bir bölüm olacak gibi görünüyor, ama izleyemiyorum ㅠㅠㅠㅠㅠ yazık


Haber: “Seungri’nin faaliyetleri nedeniyle” ‘I live alone’, izlenme oranlarının % 13’ünü geçti

1.) [+187][-1] Seungri’nin tekolacağını duyduktan sonra ayarlanmış birçok insan varmış gibi hissediyorum ㅋ Daha da komik hale getiren şey, kameranın varlığından biraz haberdar olma fikriydi. Gelecek haftaki bölüm için sabırsızlanıyorum

2.) [+176][-0] Lee Shi Young ve Seungri yüzünden neredeyse gülmekten ölüyordum

3.) [+173][-2] Bu, Bigbang’ın hala çaylak olduğu zamanlardaki gibi Seungri’nin varyete şovlarda hemen hemen her şeyi yaptığı anılarını geri getiriyor. O zamanlar bile iyi bir zekası vardı.  O komik ㅋㅋ

4.) [+133][-1] Kahkaha atmamaya çalışmak zordu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5.) [+124][-1] Seungri, kalıcı bir misafir ol ㅋ


Haber: “En iyi röportaj” … ‘I Live Alone’ Seungri, Lee Shi Young ile anne sütü hakkında sohbet

1.) [+203][-2] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ailem uyuyordu, bu yüzden kahkahalarımı tutmaya çalışmak çok zordu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Lee Shi Young bu konuda sakin konuşarak daha eğlenceli hale getirdi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2.) [+143][-8] Gülmekten öleceğimi düşündüm. Çok güldüm, onlara teşekkürler

3.) [+121][-0] Anne sütü sabunu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Çok komiktiㅋㅋㅋㅋㅋ

4.) [+106][-1] En iyisi! Nefes alamıyordum çünkü gülüyordum ㅋㅋㅋㅋ Seungri ve Lee Shi Young’un konuşması en iyisiydi!

5.) [+46][-0] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Gülmekten öleceğimi sandım ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


Haber: ‘I live alone’ Seungri, “Ben tutumsuz gibi mi görünüyorum? Anılar için harcıyorum”

1.) [+207][-10] Seungri çok komik ㅋㅋㅋㅋㅋ Anne sütünden bahsettiklerinde tepkileri çok komikti ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2.) [+167][-9] Bence bu doğru… geriye kalan her şey anılardır

3.) [+152][-8]  Anne sütü hakkında konuştuklarında gülmekten öleceğimi düşündüm  ㅋㅋㅋㅋ Ve bir erkek olarak, Seungri’nin havalı olduğunu düşünüyorum. Şimdi kazandığı parayla yaşayabilir, ama durmaz

4.) [+114][-7] Gerçekte, işiyle ve Bigbang faaliyetleri ile  gerçekten meşgul, bu yüzden varyete programları nedeniyle bu “çok çalışkan” karakterine sahip olduğunu biraz üzücü buluyorum ㅠㅠ İşine ciddi çaba sarfetmesine rağmen

5.) [+112][-7] SeunGatsby, daebak!!!!


Haber: ‘I live alone’ işadamı Seungri sadece bir gecede gerçekleşmiyor

1.) [+217][-3] Genç ve zengin olmanın ne demek olduğunu tanımlar… Acaba ne kadar uğraşması gerektiğini merak ediyorum

2.) [+210][-3] Seungri, bulunduğu yere ulaşmak için çok çalıştı. O, başarılı hyunglar arasında hayatta kalmak için, 4 dil konuşabiliyor, yaptığı işte iyi ve hayattan zevk alıyor

3.) [+179][-4] ㅋㅋㅋㅋ Seungri, kalıcı bir misafir ol ㅋㅋㅋㅋㅋ anne sütü sabunu ㅋㅋㅋㅋㅋ

4.) [+125][-3] Lee Shi Young çok komikti … anne sütü sabunu ㅋㅋㅋㅋ

5.) [+115][-2] Seungri çok havalı!!!


Haber: ‘I live alone’ Seungri, “Ben savurgan değilim … Anılarımı alıyorum”

1.) [+232][-2] Bir hayranı olmasam bile Seungri’yi seviyorum. Böyle enerjik ve kibar olmasını seviyorum. Doğal olarak iyi bir insan gibi görünüyor. Ben seni destekliyorum

2.) [+186][-3] Seungri büyük bir servete sahip olmalı

3.) [+146][-7] Seunghyun, hwaiting

4.) [+133][-2] Seungri, hep seni destekleyeceğim

5.) [+129][-1] SeunGatsby… Ne kadar çok çalıştığını merak ediyorum… çok havalı ㅠㅠ

Kaynak: Onehallyu

Editör: I AM _ V.I.P yim

 

 

 

Etiketler: [PANDABUZZ] Seungri "I Live Alone" (Part 1), Big Bang, BIGBANG, G-Dragon, GD, Lee Seung Hyun (Seungri), Seungri, Seungri (Lee Seung Hyun)

Popüler Haberler

BLACKPINK’ten Lisa Yeni Pozlarıyla Büyüledi
BLACKPINK’ten Lisa Yeni Pozlarıyla Büyüledi
Koreli Dizi Oyuncuları için Haziran Ayı Marka İtibar...
Koreli Dizi Oyuncuları için Haziran Ayı Marka İtibar...
“Dream to You” Poster Çekimlerinde Hwang...
“Dream to You” Poster Çekimlerinde Hwang...
BTS’ten Jimin, Paris Moda Haftasında Görüntüle...
BTS’ten Jimin, Paris Moda Haftasında Görüntüle...



















KoreZin İletişim ve Reklam

[email protected]


DMCA.com

Kategoriler

Tüm hakları saklıdır. KoreZin. İçerik: KPOP, Kore Magazin
  • Çerez Politikası
  • Editörlük Başvurusu
  • Gizlilik Politikası
  • Kendi Haberinizi Yazın!
  • Kullanım Koşulları
  • Künye
  • Şikayet & Öneri