Haber: ‘; Live Alone’ Seungri, “GD’nin askerliği -> tüm üyeler adına çalışıyor”
1.) [+149][-1] ㅋㅋㅋㅋㅋ Gerçekten çok komikti ㅋㅋㅋㅋ O iyi bir hayat yaşıyor ㅋㅋㅋㅋㅋ Lee Shi Young’la konuşurken gülmekten öleceğimi düşündüm ㅋㅋㅋㅋㅋ
2.) [+123][-1] SeunGatsby 4 dilde konuşabiliyor… ve başarılı, genç bir işadamı… hayatı sadece bir kez yaşıyorsun ve inanılmaz bir şekilde yaşıyor ㅋㅋㅋㅋ
3.) [+112][-1] Seungri iyi bir çocuk.Y abancı dillerde iyi, bu yüzden de her ne zaman denizaşırı ülkelere gittiklerinde Bigbang’ın temsilcisidir. Ve gerçekten bir CEO gibi hissettiriyor. Çalışması hoşuma gidiyor
4.) [+102][-1] Seungri’yi ‘Radio Star’da’ The Great Gatsby’ye benzetirken gerçekten komikti ㅋㅋ
5.) [+67][-0] Kıskandım, hwaiting!
Haber: ‘I Live Alone’ Seungri, lüks evini ortaya çıkarır … giyinme odaları ‘süslü’
1.) [+154][-2] Çok çalışkan ve hırslı. Umarım başarılı olmaya devam eder.
2.) [+147][-3] Seungri çok havalı… Bigbang ile genç yaşlarda başarı elde etti, ancak işinde de çok çalışıyor ve 4 dilde konuşabiliyor… hayatını inanılmaz şekilde yaşıyor
3.) [+136][-6] Seungri daebak… Çince, İngilizce ve Japonca konuşabiliyor ve aynı zamanda dikiş yapabiliyor… sadece yapamayacağı şey yok… o gerçekten büyüleyici
4.) [+107][-4] Anne sütü sabunu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Karnım ㅋㅋㅋ Lee Shi Young çok komik ㅋㅋㅋㅋ
5.) [+75][-3] Seunghyun(Seungri’nin gerçek ismi) daebak ㅋㅋㅋ Beklendiği gibi izlemek çok komikti
Haber: ‘I Live Alone’ Seungri, Lee Shi Young’a hediye olarak diktiği bebek eşyası veriyor
1.) [+155][-2] Seungri çok tatlı ㅎㅎㅎㅎㅎㅎ Bugünün bölümünü dört gözle bekliyorum!!
2.) [+159][-7] Seungri düşündüğümden daha iyi bir insan
3.) [+138][-5] Seungri’nin cazibesinin sonu nerede?~^^ O çok yetenekli ㅋㅋㅋㅋ
4.) [+78][-6] O yan dairede yaşıyor… kıskandım~~
5.) [+65][-7] Bugün gerçekten eğlenceli bir bölüm olacak gibi görünüyor, ama izleyemiyorum ㅠㅠㅠㅠㅠ yazık
Haber: “Seungri’nin faaliyetleri nedeniyle” ‘I live alone’, izlenme oranlarının % 13’ünü geçti
1.) [+187][-1] Seungri’nin tekolacağını duyduktan sonra ayarlanmış birçok insan varmış gibi hissediyorum ㅋ Daha da komik hale getiren şey, kameranın varlığından biraz haberdar olma fikriydi. Gelecek haftaki bölüm için sabırsızlanıyorum
2.) [+176][-0] Lee Shi Young ve Seungri yüzünden neredeyse gülmekten ölüyordum
3.) [+173][-2] Bu, Bigbang’ın hala çaylak olduğu zamanlardaki gibi Seungri’nin varyete şovlarda hemen hemen her şeyi yaptığı anılarını geri getiriyor. O zamanlar bile iyi bir zekası vardı. O komik ㅋㅋ
4.) [+133][-1] Kahkaha atmamaya çalışmak zordu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
5.) [+124][-1] Seungri, kalıcı bir misafir ol ㅋ
Haber: “En iyi röportaj” … ‘I Live Alone’ Seungri, Lee Shi Young ile anne sütü hakkında sohbet
1.) [+203][-2] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ailem uyuyordu, bu yüzden kahkahalarımı tutmaya çalışmak çok zordu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Lee Shi Young bu konuda sakin konuşarak daha eğlenceli hale getirdi ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
2.) [+143][-8] Gülmekten öleceğimi düşündüm. Çok güldüm, onlara teşekkürler
3.) [+121][-0] Anne sütü sabunu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Çok komiktiㅋㅋㅋㅋㅋ
4.) [+106][-1] En iyisi! Nefes alamıyordum çünkü gülüyordum ㅋㅋㅋㅋ Seungri ve Lee Shi Young’un konuşması en iyisiydi!
5.) [+46][-0] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Gülmekten öleceğimi sandım ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Haber: ‘I live alone’ Seungri, “Ben tutumsuz gibi mi görünüyorum? Anılar için harcıyorum”
1.) [+207][-10] Seungri çok komik ㅋㅋㅋㅋㅋ Anne sütünden bahsettiklerinde tepkileri çok komikti ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
2.) [+167][-9] Bence bu doğru… geriye kalan her şey anılardır
3.) [+152][-8] Anne sütü hakkında konuştuklarında gülmekten öleceğimi düşündüm ㅋㅋㅋㅋ Ve bir erkek olarak, Seungri’nin havalı olduğunu düşünüyorum. Şimdi kazandığı parayla yaşayabilir, ama durmaz
4.) [+114][-7] Gerçekte, işiyle ve Bigbang faaliyetleri ile gerçekten meşgul, bu yüzden varyete programları nedeniyle bu “çok çalışkan” karakterine sahip olduğunu biraz üzücü buluyorum ㅠㅠ İşine ciddi çaba sarfetmesine rağmen
5.) [+112][-7] SeunGatsby, daebak!!!!
Haber: ‘I live alone’ işadamı Seungri sadece bir gecede gerçekleşmiyor
1.) [+217][-3] Genç ve zengin olmanın ne demek olduğunu tanımlar… Acaba ne kadar uğraşması gerektiğini merak ediyorum
2.) [+210][-3] Seungri, bulunduğu yere ulaşmak için çok çalıştı. O, başarılı hyunglar arasında hayatta kalmak için, 4 dil konuşabiliyor, yaptığı işte iyi ve hayattan zevk alıyor
3.) [+179][-4] ㅋㅋㅋㅋ Seungri, kalıcı bir misafir ol ㅋㅋㅋㅋㅋ anne sütü sabunu ㅋㅋㅋㅋㅋ
4.) [+125][-3] Lee Shi Young çok komikti … anne sütü sabunu ㅋㅋㅋㅋ
5.) [+115][-2] Seungri çok havalı!!!
Haber: ‘I live alone’ Seungri, “Ben savurgan değilim … Anılarımı alıyorum”
1.) [+232][-2] Bir hayranı olmasam bile Seungri’yi seviyorum. Böyle enerjik ve kibar olmasını seviyorum. Doğal olarak iyi bir insan gibi görünüyor. Ben seni destekliyorum
2.) [+186][-3] Seungri büyük bir servete sahip olmalı
3.) [+146][-7] Seunghyun, hwaiting
4.) [+133][-2] Seungri, hep seni destekleyeceğim
5.) [+129][-1] SeunGatsby… Ne kadar çok çalıştığını merak ediyorum… çok havalı ㅠㅠ
Kaynak: Onehallyu
Editör: I AM _ V.I.P yim