[NAVER] EXO’nun resmi madalyası yayınlanacak… Hatıra madalyası ola ilk K-Pop yıldızı
Yorumlar:
1. [+2736; -72] EXO~ Çok havalıㅠㅠ ♡
2. [+2660; -56] Vay canına, EXO inanılmaz
3. [+2496; -51] Oh… Çok havalı…
4. [+2427; -52] Hul, madalya?? Wow, satın almak istiyorum
5. [+2361; -59] Sanatçılarımdan beklendiği gibi. Bu madalyaları nasıl alabilirim?? Hemen gidip alacağım
6. [+555; -4] EXO, gerçekten harika. Beklendiği gibi o EXO
7. [+551; -5] Vay be, bu yüzden insanlar her zaman “EXO’dan beklendiği gibi” diyor
8. [+533; -3] Wow daebak… Beklendiği gibi EXO
9. [+505; -4] Beklendiği gibi EXO, onlar buna layık!
10. [+417; -4] Wow cidden. EXO sadece popüler değil, halk tarafından kabul ediliyorlar, gerçekten en iyiler
11. [+396; -3] Büyük starlardan ve Ulusun Seçiminde beklendiği gibi, çok havalı
12. [+392; -6] Eğer K-Pop hakkında konuşuyorsanız, EXO olurdu
[NAVER] Kore Para Basım Şirketi, EXO’nun resmi hatıra madalyalarını üretecek…. İlk K-pop yıldızı
Yorumlar:
1. [+2221; -15] EXO ise, kabul edeceğim / kabul ediyorum
2. [+2062; -13] Hul, daebak EXO
3. [+1875; -14] EXO fighting~~
4. [+1755; -13] Hul, satın alabilecek miyiz, satın alacağım
5. [+366; -1] K-Pop yıldızları için ilk resmi madalya olduğunu söylüyorlarㅠㅠ EXO gurur ㅠㅠ
6. [+359; -1] Delice, EXO gerçekten inanılmaz değil mi??? İlk madalya, bu çılgınca. Wow daebak
7. [+276; -0] EXO gerçekten ülkesinden onay aldı
8. [+242; -0] EXO haberlerinde kendimi ifade etme yeteneğimi kaybettim, harikalar
9. [+208; -0] EXO hak ediyor
10. [+197; -0] Satın alabilecek miyim, nerede satacaklar
Kaynak: Netz on EXO