[NAVER] EXO Kai, “Pyeongchang Kış Olimpiyatları kapanış törenindeki heyecanı… Hayatım boyunca hatırlayacağım”
Yorumlar:
1. [+632; -3] EXO Kai, resimsel uzman
2. [+587; -3] Ne…. Gerçekten çok havalı…
3. [+577; -3] Kai’nin görselliğine güveniyorum
4. [+562; -3] Kai bir Tanrı
5. [+139; -0] Sahne baskısı ne kadar büyük olursa olsun bundan daha fazla keyif alacağını söyledi… Çok havalı ㅠㅠ EXO Kai, sen en iyisisinㅠㅠ
6. [+122; -0] EXO Kai, gerçekten resimsel bir Tanrı
7. [+105; -0] EXO Kai‘nin kapanış seremonisindeki solo dansı, tüylerimi diken diken edecek derecede çok iyiydi.. Hayranlar, boşuna onu ‘Kai bir Tanrı’ diye çağırmıyorlar
8. [+104; -0] Kai‘nin çekimlerini seviyorum
9. [+65; -0] Kai en iyisi…. Çok yakışıklı… 100 tam puan ise, onun yüzü 8888 puan
10. [+60; -0] Resimsel uzman, resimsel dahi, Kai bir Tanrı
[NAVER] “Sarhoş eden görsellik”… EXO Kai, eşi benzeri olmayan aura
Yorumlar:
1. [+380; -2] EXO Kai çok havalı ㅠㅠ Levi’s reklamı harikaydı ve şimdi bu Hyundai arabası için çekim yapıyor, tamamen havalı
2. [+378; -2] Kış Olimpiyatlarında ggwaenggwari davullarıyla solo dans yapan Kai, değil mi? Çok havalı
3. [+371; -2] Vay canınaㄷㄷ Sadece Kai’ye özgü rakipsiz bir aurası var Kai‘nin.. Zengin görünüşe sahip
4. [+360; -1] Kai gerçekten çok yakışıklı… Arabalar ya da takım elbiseler ile reklam filmlerine çok yakışacağını düşünüyorum…
5. [+335; -2] Kai çok havalı
6. [+93; -0] Arabanın içindeki fotoğraf muhteşem. Arabanın ismi her ne kadar ‘Solati Moving Hotel’ olsa bile, gerçekten rahat ve yüksek kaliteye sahip görünüyor
7. [+90; -0] Sadece Kai’ye özgü lüks havası
8. [+89; -0] Kai‘nin fotoğraf çekimi harika! Dramasını sabırsızlıkla bekliyorum!!
9. [+83; -0] Vay canına daebak, Kai’nin fotoğraf çekimi muhteşem, eşi benzeri olmayan bu aura Kai’den başka kimsede yok
10. [+79; -0] Kai ne yaparsa yapsın çok havalı
Kaynak: Netz on EXO