SNSD Run devil run, Mr. Mr.
Fx Red light
Red Velvet Bad boy
–
1. Bunların hepsini seviyorum ㅠㅠ konseptlerden şarkılara
2. SM’in konseptleri çok iyi
3. Mr. Mr.’ın karanlık bir konsept olduğunu bilmiyordum?
4. Soshi’nin You think’i de karanlık konsept
5. Bad boy cidden en iyisiydiㅠㅠㅠㅠ Bae Joohyeon çok havalıydı..
6. Onların hepsi benim tarzımㅜㅠㅠㅜㅜㅠㅜㅜㅠㅠ Şahsen benim fikrim Peek-a-boo da karanlık konsept ile kesişiyor
7. Dürüst olmak gerekirse, Run devil run en büyük başyapıttı… Talihsiz bir zaman zarfında yayınladılar ancak şarkı çok iyiydi ㅜㅜ
8. SM bir çok şeyde iyidir, ancak kız grupları için karanlık konseptler söz konusu olunca en iyisi onlar
9. Red light’ın konsepti hepsinin içinde en iyisiydiㅠㅠㅠㅠㅠㅠ Onların teaserleri düşürdükleri anı unutamıyorum…
10. Mr. Mr.’ın karanlık olduğunu düşünmüyorum! You think daha fazla uyardı
Kaynak: pannchoa