Küçük bir ifrite benziyor.
[+714][-96]
1. Fandomımız şimdi logo ile eğleniyor ╋) Eğer logoyu açıklayabilseydim ChenBaekXi = EXO-CBX’i temsil etmesi gerekiyordu (+178, 0)
2. İnsanların logo ile oynama şekli çok komikㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ (+142, 0)
3. ChenBaekXi’nin Blooming Days geri dönüşü 10 Nisan’da olacak~~~~ (+132, 0)
4. Resmi hesaplarını gördüğümde, EXO’nun hacklendiğini düşünmüştümㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ (+56, 0)
5. Bizim fanlar bununla eğlenmekle meşgullerㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ (+35, 0)
6. EXO’nun her zaman logolarda iyi olduğunu düşünmüştüm .. Her defasında etkileniyorum (+24, 0)
Kaynak: Pann-choa
Çeviri: archilady