Acını başkalarıyla paylaşırsan azalacağını söylüyorlar ama sen acını paylaşır mısın?
Source: Hangyurae via Naver
1. [+327, -4] Acını paylaşırsan bu senin zayıflığın olur. Eğer sevincini paylaşırsan ise bu sana kıskançlık olarak geri döner.
2. [+101, -7] Acıyı paylaşmanın seni daha zayıf yaptığına cidden katılıyorum. ㅋㅋㅋㅋAcını paylaşırsan, insanlar ‘bu böyle şeylerle uğraşıyor~” diye dedikodu yapmaya başlayacak bu yüzden acımı asla paylaşmam. Ayrıca şunu da derler ”Kuzenin arsa aldığında kıskanacaksın.” Bu yüzden eğer sevincini paylaşırsan kıskançların hedefi haline gelirsin ㅋㅋㅋㅋ
3. [+75, -1] Sevincini aynı sevince sahip olanlarla ve acını da aynı acıyı çekenlerle paylaşmalısın! Yoksa sevincin kıskançlık ve acın zayıflık getirir!
4. [+54, -2] Kalpsiz avuntular bunu daha zorlaştırır. Yalnız başına katlanmak daha iyi
5. [+21, -4] Eğer acını paylaşırsan, sadece acını başkalarına yaymış olursun.
6. [+14, -0] Şimdilerde 50 yaşındayım. Ve benim acımın başkalarının ilgisini çekmediğini öğrendim.Bu yüzden paylaşmayı denemeyin. En iyi intikam dünyaya harika bir şekilde yaşadığını göstermek. Tabi haysiyet ve alçak gönüllükle <3
7. [+12, -1] Her zaman acını paylaşmanın zayıflık ve sevincini paylaşmak kıskançlık getirdiğini hissettim. O kişiye ne kadar yakın olup olmamam önemli değil. İnsanlar birinin iyi bir şeyler yapıyor olmasına katlanamaz. Bir kadınım ama bu özellikle kadınlar arasında daha şiddetli.
8. [+12, -1] Acını paylaşmak başkalarını mutlu eder ve sevincinin paylaşmak ise başkalarını kıskandırır. İnsanın doğası bu.
Kaynak: KpopKfans