Ama zaman geçtikçe, bu grupların isimleri tamamen uyuyor.
Bigbang
İlk sefer: ??? Gruplarının ismi Bigbang mi????ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ çok utandırıcı
Daha sonra: Kelimelere gerek yok… Bigbang’den beklenildiği gibi
Winner
İlk sefer: Sadece “Win”i kazandıkları için isimleri Winner mı oldu?ㅋㅋㅋ İsim hiç iç açıcı değil
Daha sonra: Wow.. Winner’ın grup ismi bile Winner mı? (Ç/N:Kazanan) ㅠㅠㅠㅠㅠ Çok gangster
Black Pink
İlk sefer: Black Pink de neyin nesi?ㅋㅋㅋㅋ Duyguyu kaybettiler
Daha sonra: Black Pinkㅠㅠ Black Pink istediğini yap!!!
Bu her zaman olmaz mı?
[+188][-12]
YORUMLAR:
1. [+33, -2] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Black Pink’in ismi açıklandığında PANN’ı hatırlıyorum
“Black Pink de ne… Gugudan tarafından çoktan etkilendim.. Onun yerine Black Swan’a gitmeliydim”
4.[+9, 0] Black Pink’in Pink Punk’dan daha iyi olduğunu düşünüyorum!ㅋㅋㅋㅋ Bu yüzden bir sonraki grupları White Punk mı? ㅋㅋㅋㅋ Masum bir isim ama bir punk grubuㅋㅋㅋㅋㅋ