KoreZin

  • Anasayfa
  • K-Magazin
    Kore Magazin haberleri burada.
    • Ana Haber
    • Varyete
    • Dedikodu
    • Sosyal Medya
    • K-CF
  • K-POP
    K-POP dünyasından sıcak sıcak güncel haberler.
    • Konser
    • MV
  • K-Drama
    Kore Dizi ve Dramaları hakkında son gelişmeler. Ayrıntılar.
    • Reytingler
    • K-Movie
  • K-Nedio
    Güney Koreli idoller, dramalar veya benzeri bir çok konuda liste haber tarzında hazırlanan paylaşımların yayınlandığı kategori.
    • K-Test
  • Netizen
    Susmak bilmeyen netizenler, neler diyor? Kimler hakkında konuşuyorlar? Türkçe çevirileri ile artık burada.
    • Söz Sende
  • Diğer
    Genel veya Diğer haberler şeklinde nitelendirebileceğimiz Haberler bu bölümde!
    • Köşe Yazıları
    • Makale
    • Siyaset
    • Şikayet & Öneri
  • Haber Ekle
  • Editör Başvurusu
  • Anasayfa
  • K-Magazin
    • Ana Haber
    • Varyete
    • Dedikodu
    • Sosyal Medya
    • K-CF
  • K-POP
    • Konser
    • MV
  • K-Drama
    • Reytingler
    • K-Movie
  • K-Nedio
    • K-Test
  • Netizen
    • Söz Sende
  • Diğer
    • Köşe Yazıları
    • Makale
    • Siyaset
    • Şikayet & Öneri
  • Haber Ekle
  • Editör Başvurusu
Önceki Sonraki

[enter-talk] Her Zaman Bir YG Grubunun İsmini Keşfettiğimde “Huh?” Gibi Hissediyorum

Yazan: archilady , Temmuz 2, 2018

Ama zaman geçtikçe, bu grupların isimleri tamamen uyuyor.

Bigbang

İlk sefer: ??? Gruplarının ismi Bigbang mi????ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ çok utandırıcı

Daha sonra: Kelimelere gerek yok… Bigbang’den beklenildiği gibi

Winner
İlk sefer: Sadece “Win”i kazandıkları için isimleri Winner mı oldu?ㅋㅋㅋ İsim hiç iç açıcı değil

Daha sonra: Wow.. Winner’ın grup ismi bile Winner mı? (Ç/N:Kazanan) ㅠㅠㅠㅠㅠ Çok gangster

Black Pink

İlk sefer: Black Pink de neyin nesi?ㅋㅋㅋㅋ Duyguyu kaybettiler

Daha sonra: Black Pinkㅠㅠ  Black Pink istediğini yap!!!

Bu her zaman olmaz mı?

[+188][-12]

YORUMLAR:

1.  [+33, -2] ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Black Pink’in ismi açıklandığında PANN’ı hatırlıyorum

“Black Pink de ne… Gugudan tarafından çoktan etkilendim.. Onun yerine Black Swan’a gitmeliydim”

“Black Pink, bulmak için çalışmayan çocukların isimleri gibi”
“Çocuklar çok yapışkan… Gelecekte değiştirmelerini sabırsızlıkla bekliyorum”
“Black Pink wow bu çok çocuksu! Ama eğer Red Velvet gibi iyi iş çıkarırlarsa isimleri üzerinden kazanabilirler”
2.  [+27, -5] Kazananın ismi “Winner” Deli gibi sevdim bunu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ İsmi mümkün kılma konseptini seviyorum çünkü aslında kazandılar
3.  [+26, -3] Daha sonra onları izlerseniz çok lüks geliyor, iKON ve Black Pink mükemmel bir şekilde uyuyor

4.[+9, 0] Black Pink’in Pink Punk’dan daha iyi olduğunu düşünüyorum!ㅋㅋㅋㅋ Bu yüzden bir sonraki grupları White Punk mı? ㅋㅋㅋㅋ  Masum bir isim ama bir punk grubuㅋㅋㅋㅋㅋ

5.[+8, -1] Peki ya iKON?
6.[+6, -1] Ne zaman onların şarkılarını dinlesem Winner’ı kabul ediyorum, Winner’dan beklenildiği gibi….
Kaynak: Pann-choa

Etiketler: Big Bang, BIGBANG, Black Pink, Blackpink, IKON, WINNER, YG, YG Entertainment

Popüler Haberler

BTS Üyesi Suga’dan Dev Bağış
BTS Üyesi Suga’dan Dev Bağış
Ha Yun Kyung, Jung Ryeo Won ve Kim Moo Yul İle Yeni ...
Ha Yun Kyung, Jung Ryeo Won ve Kim Moo Yul İle Yeni ...
IU ve Suzy’den Bile Gençmiş: Jun Jihyun’...
IU ve Suzy’den Bile Gençmiş: Jun Jihyun’...
JTBC İflasın Eşiğinde mi? Ünlü Oyuncuların Yeni Dizi...
JTBC İflasın Eşiğinde mi? Ünlü Oyuncuların Yeni Dizi...



















KoreZin İletişim ve Reklam

[email protected]


DMCA.com

Kategoriler

Tüm hakları saklıdır. KoreZin. İçerik: KPOP, Kore Magazin
  • Çerez Politikası
  • Editörlük Başvurusu
  • Gizlilik Politikası
  • Kendi Haberinizi Yazın!
  • Kullanım Koşulları
  • Künye
  • Şikayet & Öneri