(Naver) ”Yakışıklı adam artı yakışıklı adam eşittir yakışıklı adamlar”.. Sehun EXO üyeleri ile fotoğraf paylaştı..
[+257, -3] Yakışıklı♥ Seni seviyorum♥♥
[+95, -0] Üyeler ile birlikte olduğu fotoğraf hoşuma gitti♥
[+72, -0] EXO üyeleri kahredici derecede yakışıklı
[+52, -0] Çok sevimliler ㅜㅠ Ben gerçekten sizin sayenizde mutluyum ♥
[+25, -0] Herkes yakışıklı!!
[+14, -0] Bu tür fotoğraflar yüklendiği zaman çok beğeniyorum. ㅠㅠㅠㅠㅠ Gerçekten onları seviyorum ve onları birlikte uzun zaman daha görmek istiyorum. ㅠㅠ EXO hayranı olduğumdan bu yana 3 yıl geçti. ㅠㅠㅠㅠㅠ Onlar çok yakışıklı. ㅠㅠㅠㅠㅠ Biz biriz biz EXO’yuz.
[+3; -0] Bu nedir? CBX sincapları yan yana oturuyor.
Kaynak: netzonexo