[Nate] İdollerin oyunculuk yapamadığını kim söyledi? EXO’nun D.O.’nun yer aldığı dizi “100 Days My Prince” 1 Numarada
Yorumlar:
1. [+698, -71] D.O. kurnaz birini oynama konusunda çok iyi ㅋㅋㅋㅋ Ailemin onun idol olduğuna dair hiç fikirleri yoktu ve sürekli sevimli olduğunu söyleyip durdularㅋㅋ
2. [+641, -54] D.O.‘nun oyunculuğu da iyi ama kraldan düşman Jo Sung Ha’na kadar bütün yardımcı oyuncularda iyi. “100 Days My Prince” başarılar!
3. [+568, -57] Bu dizi çok eğlenceli
4. [+56, -5] Oyunculuğa direk olarak başrol olarak başlamadı D.O., filmlerde yardımcı oyuncu olarak başladı ve yolun öyle devam etti. Ayrıca iyi bir görselliğe sahip ve bu yüzden idoller arasında şu anda 1 numara olması normal. Başlangıçta başrolde yer alan oyuncular sadece hayranlarını mutlu ediyorlar, izleyicileri değil ve bu yüzden nefret alıyorlar. Yeteneklerinizi geliştirirseniz kimse sizden nefret etmez.
5. [+55, -7] Oyunculuğa başladığından beri hep yardımcı rollerde yoluna devam etti.. Oyunculuk bile yapamayan diğer idoller ilk rollerinde başrol oluyorlar ve bu yüzden nefret alıyorlar.ㅋㅋㅋ
6. [+53, -8] Diğer idoller ile onu karşılaştırmak haksızlık. Bu çocuk oyuncu olmak için doğmuş gibi hissettiriyor. Bana göre idol olmak yoktu kaderinde, sesinin bir ağırlığı var
7. [+52, -12] Sadece bir idol olarak kalması için çok fazla yeteneği var
8. [+42, -3] Bu nokta da bir idol olduğu değil de yetenekli olup olmadığı önemli
9. [+41, -9] Annem onu izlerken oyunculuğunu çok övdü ㅋㅋ Gerçekten iyi
10. [+41, -10] Henüz dizisini izlemedim ama Hyung filmi miydi, yada başka birşey orada çok iyiydi
Kaynak: NetizenBuzz