BBQ Supercon esnasında çılgınca görünmüyor muydu?
Gönderi Sonrası: [+168] [-27]
1) [+54] [-6] Lanet olsun bir aktris gibi
2) [+46] [-4] Wow,,, gönderiye girdiğimde şok oldum,hatta ilk fotoğrafı görünce ağzım kapanmadı
3) [+45] [-4] Gözleri çok naif ve güzel
4) [+14] [-2] İnsanlar BLACKPINK olduğunda neden bu kadar sinirleniyor? Sizde bunu komik bulmuyor musunuz?
5) [+14] [-4] Aktris tipi
6) [+9] [-2] Hayranlarından özür dilerim ama güzel olduğunu hiç düşünmüyordum, ama şimdi düşününce;;;;;; Çıldırıyorum,lanet olsun ki çok güzel…Hepinizden özür dilerim ㅠㅠㅠㅠ
Kaynak:Pann