Şahsen saç renginin + düz saç modelinin Sana’ya çok gitmediğini düşünüyorum.
theqoo
-Bencede öyle. Sana çok güzel.. Fakat saçlarına ne yapıyorlar bir türlü anlamıyorum..ㅠㅠ
-Yinede çok güzel görünüyor..
-Genellikle dizilerde görülen tipik ikinci ana karakterlere benziyor. İkinci ana karaktere yakışan bir saç stili bu…
-Kesinlikle bu onun en iyi saç stili değil. Ancak Sana’mız yinede mükemmel görünüyor..
-Katılıyorum. Bu stil onda bir garip durmuş..ㅠㅠ Güzeller güzeli laydimize ne yapmışlar böyle?..ㅠㅠ
-Sana’nın saçlarına çok daha güzel bir stil yapabilirdi diye düşünüyorum..ㅡㅡ Neyse, Sana buna rağmen çok güzel görünüyor!
-..?? Böyle görünsün diye onu kuaföre götürdünüzü söylemiyorsunuz değil mi???
-Saç düzleştiricimle uğraşırken elim ayağım birbirine dolandığı zamanda yapmış olduğum stile benziyor..ㅋㅋ Ama bu saç stiline rağmen Sana yinede mükemmel görünmeyi başarıyor, whoa..
-Bu saç stili bana Twice’ın çıkış yaptığı zamanları hatırlattı..ㅋㅋㅋ Üzülerek bende en iyi saç stilinin bu olmadığı fikrine katılıyorum.
-Vayy anasını satayım ya.. Sana kendi saçlarını yapmış olsaydı stilistinin tercihinde çok daha iyi olurdu..
-Bence saç rengi ile ten rengi de uyuşmuyor. Küllü tonlar Sana’ya daha çok yakışıyordu. En iyi göründüğü saç rengi küllü tonlar..ㅠㅠ
-Sana’nın saçını bu stilde yaparak onu nasıl böyle göstermeye cüret edebilirler ya?..
Kaynak: pannative