Başlık: EXO‘dan Kai ve Black Pink‘den Jennie Ayrıldılar, ”İşlerine Odaklanacaklar”
1. [+521, -6] Sadece 1 ay çıkıp ayrıldılar. İlişkilerinin ortaya çıkması üzerlerindeki baskıyı arttırmış olmalı.
2. [+392, -37] Açıkçası, sanki birbirlerini bulup anlaşmışlardı. Dispatch açıkladıktan sonra onları rahat bırakırlar mı sanıyorsunuz? Onları kendı hallerine bırakın.
3. [+375, -30] Jennie 7.kata çıkıp tekrar inmiş gibi oldu.
4. [+293, -5] Ünlülerin özel hataları resmen çalınmış. Umarım sizlerinde ilişkileri bu şekilde ortaya çıkar.
5. [+219, -8] Daha çıkalı çok uzun zaman olmadan Disptach peşlerine düşmüş ve dedikodu yaymaya başlamış. Umarım Kai ve Jennie farklı yerlerde mutlu olurlar.
Başlık: EXO’dan Kai ve Jennie Ayrıldılar. SM: ”Doğrulamaya Çalışıyoruz”

1. [+24, -5] Jonginie, geleceğiniz için sizi destekleyeceğim <3
2. [+8, 0] Umarım ikisinin de yolu çiçeklerle kaplı bir yol olur.
3. [+9, -2] Şahsen ben ikisini çok yakıştırıyordum ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Başlık: EXO’dan Kai ve Jennie Ayrıldılar, Açıklanan İlişki 25 Gün Sürdü

1. [+40, -2] Dispatch’ı infaz edelim.
2. [+32, -1] Dispatch, lütfen bunların yerine siyasetçilerin hayatlarıyla ilgilen ㅠ
3. [+10, 0] Dispatch tam bir çöp
4. [+9, 0] Her ikisine de mutluluktan başka bir şey dilemiyorum. İlişkilerini mahveden Dispatch’in Allah belasını versin.
5. [+4, 0] Sevgili olsunlar olmasınlar, rahat bırakın şunları.