Bugün 13.00 (KST) Genie ve Melon listesi
-Bu gerçekten muhteşem bir şarkı..
-Hulㅠㅠ Çevrimiçi bir topluluktaki bir yazıdan şarkıyı keşfettim ve o zamandan beri günlerdir onu dinliyorum..ㅠㅠ
-Bu şarkı müzik listesine dönüş yaparak yükseldi, melodisinin nasıl olduğunu gerçekten merak ettim ve itiraf etmeliyim ki bu gerçekten muhteşem bir şarkı..ㅋㅋㅋ
-Pekala, eğer Sajaegi (e.n:liste manipülasyonu) yapıyorlarsa..Neden tanıtımlarını bitirmelerinin ardından bunu yapsınlar..?ㅋㅋㅋ Şarkı çünkü bunu hak ettiğinden dolayı geri dönüş yaparak yükseldi..
-Oh.. Tebrikler! N.Flying gerçekten iyi iş çıkardığı için mutluyum.
-Bu şarkıyı birkaç gün önce başka bir yazıdan keşfettim, itiraf etmeliyim ki gerçekten hoş bir şarkı..
-Hul.. Vay anasını.. Şarkı müzik listelerine döndüğünde ve 80. sıralarda bulunduğu zaman insanlar onun ne kadar harika olduğunu konuşuyor.. Ve şimdi top 10’un içerisindeler, sizler onlara Sajaegi olarak mı sesleniyorsunuz ..??
-Onlar, bu gidişle Woody’nin sırasını yenecekler..
-Bu müzik listelerine dönüş yapan şarkı değil mi.? Yaklaşık birkaç gün önce ne kadar harika olduğu hakkında yazılar gördüğümü hatırlıyorum..
-Son zamanlarda kafelerde ve sokaklarda bu şarkının çaldığını sıklıkla duyuyorum..
-Bunun için onları sadece tebrik etmek istiyorum.. Onlar birkaç yıldır tanınmayan bir grup olarak tanıtım yapıyorlar ve şimdi ışığı görmeye başlayacaklar..
-Bu şarkıyı dinleyen çoğu insan, idollerle ilgilenmeyen insanlar.. Bugün spor salonuna gittim ve bu şarkı orada çalıyordu..
Kaynak:pannative
Editör notu:şarkının listelerdeki güncel durumu ve şarkıyı dinlemeyenler için müzik videosu