-Theqoo-
– 3-4 yıl önceki Kakao sohbet konuşma odasındakileri hatırlamadığını söylüyor, ama o olayı hatırlıyor gibi görünüyor ..?
– Ünlü olmaya devam mı edecek ?
– Sektörden emekli olmayacak mı ..?
– Şirketi aklını mı kaybetti ..?
-Bu şirket çok garip ..
– Ne mi olmuş, seni pislik .. Onu bir daha görmek istemiyorum ..
-Neden FNC Lee Hongki hakkında bir söylenti çıktığında bir şey söylemedi. Şimdi bu suçlunun arkasını korumaya çalışırken onlara bak.
-Neden bu aptallar onu korumaya devam ediyorlar?
-Ben hayranlarının söylentileri yayan taraf olduğunu duydum. Ne olacak yani? Şimdi o fanları dava mı edecekler?
– Bu şirket cidden çok aptal ..
-Yani ne, sadece sektörden emekli olun ..
-Bu şirket çılgınca görünüyor .. Bir suçluyu koruyorlar ..
– Ne zaman endüstriden emekli olacak?
-Belki geri dönüş yaptıklarında fanlar onu boykot ettikten sonra akılları başlarına gelir.
kaynak: pannative
çeviri: Şehri Hüzün