+Billboard’un paylaşımının çevirisi: Tebrikler @JYPETWICE! Japonya dome turu yapan ilk K-POP kadın grubu olarak tarihe geçtiler+
Dome’da sahne alacak ilk KPOP kadın sanatçısı oldukları için çıldıracaklarㅋㅋㅋㅋㅋ
[+289][-33]
[+151, -37] Ben ARMY’yim ama tebrikler! 3. jenerasyon idolleri arasında Dome turu yapan tek grup BTS. Sizi de memnuniyetle karşılıyorumㅎㅎ
[+79, -2] Fanları değilim ama gurur duyuyorumㅋㅋㄱ Lütfen daha da büyüyün
[+72, -2] Orda çok kişi var. Balkona bakarsanız her yer doluㅋㅋㅌ
[+32, -15] Mükemmel gittikleri halde çok sessizler ama Black Pink popülerlikleriyle ilgili medya oyunları sabun köpüğü… Cidden iyi giden çocukların medya oyunlarına ihtiyacı yok
[+24, 0] Yen’leri süpürmüş olmalılar… Son zamanlarda benim biasım da o Yen’leri süpürdü. Hadi hep birlikte alalım ㅋㅋ
[+19, -1] JYP neden medya oyunu yapmıyor?
Kaynak: Pann-choa