Makale: “Okul festivalimize YG iKON’u nasıl davet edersiniz?” Myugji Üniversitesi öğrencileri Öğrenci Konseyi kararını kınıyor
Kaynak: Nate aracılığıyla TV Report
1. [+2,191, -45] Artık YG’le ilgili her şey suçla ilişkilendiriliyor ㅋㅋㅋ
2. [+1,964, -61] Dürüst olalım. Öğrenci konseyindeki çocuklar sandığınızdan daha gerizekalı
3. [+1,803, -102] iKON ㅋㅋㅋ BTS’i rakip olarak bile görmediklerini hatırlıyorum ㅋㅋㅋ ve şimdi iKON kendi evrenini oluşturan BTS’le karşılaştırılınca bir toz lekesi bile değil ㅋㅋ
4. [+96, -4] YG şu an soruşturma altında değil mi? Açıkçası YG ürünü alan herkesi hasta olarak görüyorum
5. [+92, -6] YG’yi boykot edin
6. [+69, -15] YG gerçekten de Seungri’nin zararını görüyor… hala şansın varken sanatçılarını yönetmeliydin ..
7. [+68, -10] iKON dışarı
8. [+62, -2] Tüketiciler bu öğrenciler gibi daha dikkatli olmalı ki diğer şirketler ders alsın ve sanatçılarını seçerken karakterleri hakkında daha dikkatli olsun
9. [+54, -5] Güzel~~!! En azından bu üniversite öğrencileri olanın farkında!!!
10. [+53, -5] İyi baştan atış, iKON!! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
11. [+49, -8] En azından Myungji Üniversitesi öğrencileri bunu yapacak kadar farkındalık sahibi oldukları için mutluyum. Bu noktada YG’ye yardım eden her şey aynı zamanda Seungri’ye yardım ediyor.
12. [+43, -5] Vayy, Myungji öğrencilerine artık başka bir açıdan bakıyorum. Ama Kore elbette öğrenci konseyinden sorumlu çocukların yolsuzluklarıyla değişmeyecek ㅋㅋ
Kaynak: Naver
1. [+364, -55] Myungji Üniversitesi mükemmel
2. [+275, -47] Onlar toplumsal endişeye neden olmuş bir şirket.. Zamanlama doğru değil. Şimdilik en iyisi YG’le bağı olan her şeyi görmezden gelmek.
3. [+192, -33] iKON’u kasttan çıkarırlarsa gerçekten okullarının imajlarını yükseltecekler
4. [+130, -31] Böyle bir zamanda YG’yi davet etmek? Çılgınca ㅋㅋㅋㅋㅋ
5. [+95, -35] Fighting, Myungji öğrencileri, iyi yapıyorsunuz ♥
6. [+45, -11] iKON bunu haketmek için ne yaptı?
7. [+38, -8] YG’yi boykot etmek istiyorlarsa kadro anons edildiğinde yapmalıydılar. Etkinliğin olduğu günde bunu yapmak kabaca. Davet ettiğin bir misafire soğuk su atmak gibi.
8. [+48, -19] Ama ㅋㅋㅋ bu YG’nin problemi iKON bunu haketmek için ne yaptı?
9. [+39, -10] Kadro bir süredir orda, neden o zaman protesto etmediler? Etkinlik yarınken neden bugün protesto? Anlaşmayı imzaladıktan sonra bunun için hazırlanan sanatçılara karşı fazla kabaca değil mi?
10. [+32, -3] Öğrenciler haklı ama iKON da YG’de olmaktan zarar görüyor
tival
Kaynak: Netizenbuzz