Hyosung, kilo kaybetmesinden şikayet eden netizenlere cesur bir mesaj gönderdi.
Hyosung’un son fotoğraflarını gördükten sonra, birçok netizen Hyosung’un çok fazla kilo kaybetmesi sonucunda cazibesini kaybettiğini iddia etti. İdol, 7 Haziran’da şikayetlere Instagram aracılığıyla cevap verdi.
Hyosung, yaptığı yaz fotoğraf çekimlerini paylaştı ve
“Yeni meydan okuma #ilk tatlı #ilk deneme # Bali’de dondurma yemek zor ama ben bitirdim. ??⛱❤️
“Ben sağlıklıyım, diyetim ile ilgili konuşmayı kes. Vermek ya da almak bana kalmış. ?” dedi.
https://www.instagram.com/p/ByZMpmvFOUE/?utm_source=ig_embed
kaynak: allkpop