orijinal gönderi: theqoo
1. Tartışma nedir? Sorun mu çıkarmaya çalışıyorsunuz?
2. EXO ve X1 ikisi de aynı değil.
3. Bu ortak bir konsept mi? Bunu EXO dışında daha önce hiç görmemiştim. Gerçekten de benziyorlar.
4. İkisini de umursamam ama bunlar gerçekten aynı gibi.
5. X1’ı yükseltmek için EXO’yu kullanmayın.
6. Dürüst olmak gerekirse, benziyor.
7. Neden? Lütfen EXO’yu kullanmayın.
8. EXO fanı değilim ama gerçekten de benziyor.
9. İkisinin de hayranı değilim ama konseptleri aynı gibi ve X1’ın konsepti daha iyi görünüyor.
10. Benziyor, ama bu X1 üyelerini bir kalıba sokabileceğiniz anlamına gelmez.
Kaynak: Knetizen