TWICE, 8. mini albümü ile 16 Eylül’de mi geri dönüş yapacak???
Yahoo Japonya‘da ki albümün açıklama linki bölümü? Tarih sızdırıldı mı?
Haberin Orijinali: theqoo
1. Mina?? Hala dinleniyor mu?
2. Çıkışlarından bu yana hiç tatil yapmadan, durdurak bilmeden çalışıyorlar.
3. Sanki dönüşlerini çok uzun zamandır bekliyormuşum gibi hissediyorum.
4. Sonbahar için fresh ve parlak bir şarkı istiyorum.
5. TWICE’ın geri dönüşünü dört gözle bekliyorum.
6. Daebak
7. Bekliyorum ve güveniyorum, çok heyecanlıyım. 16 Eylül çabucak gelsin. TWICE’ın yeni şarkısını bir an önce dinlemek istiyorum.
8. TWICE’ın geri dönüşü için bir kez daha heyecanlandım.
9. Aman Tanrım ㅠㅠㅠㅠ Çok heyecanlandım.
10. Bu 8. mini albümleri ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Kraliçeler geliyor.
Kaynak: knetizen