“V’nin sesi, sihirli bir şekilde kalbimi sakinleştiriyor.”
BTS’ten V’nin duygusal ve tatlı sesi, kalp yaralarını iyileştirmesiyle ünlü. Sosyal medyada, V’nin sesini “iyileştirici ses”, “bebeğimin en sevdiği ninni” olarak nitelendiren birkaç paylaşım var.
Küçük kardeşi Melissa’nın videosunu yayımlayan bir hayran, kardeşinin kolik olduğunu ve V’nin “Winter Bear” şarkısını açınca sakinleştiğini yazdı.
https://twitter.com/jkjmagiic/status/1160207731745333249
Bir başka hayran, yemek yemeyi reddeden ve ağlamaya devam eden küçük kızının, V’nin solo şarkısı “Singularity” sayesinde yemeğini yediğini, uyuduğunu ve sağlıklı bir şekilde büyüdüğünü anlattı.
I’m positive it would have all worked out eventually once she was admitted to the hospital, but it never had to get to that point thanks to @BTS_twt, & for that I’ll always be thankful. 💜
Here is a video of me trying to feed her & then playing her playlist. 💜 pic.twitter.com/b4fPxXsxrg
— Terra⁷ ㉧㉣㉣ 🏊♀️ 𝔥𝔬𝔭𝔢 (@LadyAlustria) May 3, 2019
(E.N: Oldukça uzun bir thread şeklinde bebeğinin yaşadığı sıkıntıları, kilo kaybını ve doktorların duyduğu endişeyi anlatmış. Kendisi de bir anne olarak çok kötü bir ruh hali içindeymiş ve BTS şarkıları ona da hep iyi geldiği için açmış bir gün YouTube’da. Singularity çalmaya başladığında bebeği aniden ağlamayı kesmiş, gülümsemiş ve yemeğini çiğnemeye başlamış. Gittikçe sağlığı düzelmiş bebeğin böylece. Önceleri yalnızca Singularity ile sakinleşiyormuş ama şimdi diğer BTS şarkılarını da seviyormuş.)
Josiah, yalnızca V’nin sesini duyduktan sonra sakinleşen mızmız bir bebek. Büyükannesi V’ye, torununu mutlu ettiği için minnettar.
https://twitter.com/colgan_christy/status/1164976457195511809
“Taehyung a.k.a V’nin sesinin, mızmız bebekleri sakinleştirdiğine dair gerçek bir kanıt. Josiah son dönemde çok yaygaracı ve çığlık atmayı seviyor. Bu şarkı çok işe yarıyor. Sesi çok rahatlatıcı. Torunum Josiah’yı çok mutlu ettiğin için teşekkür ederim V. Lütfen sonuna kadar izle. Seni seviyoruz V.”
Josiah, doğduğundan beri V’nin “Scenery”sini dinliyor.
https://twitter.com/colgan_christy/status/1117527385706860548
“Merhaba, benim adım Josiah ve ben yeni bir ARMY’yim. Biasım V. Bu benim en sevdiğim ninni.”
Alya, yalnızca “4 O’clock” dinlerse uyuyabilen bir başka bebek. Bu şarkı onun ilk gününden beri favori ninnisi. V’nin çekici sesi onu sakinleştiriyor ve rüyalara dalmasını sağlıyor.
https://twitter.com/_1BTSV/status/1137659140443201537
“Bebeğim 1 günlükken uyuyamıyor ve ağlamaya devam ediyordu. Onun için 4 O’clok’u açtım ve çok sakinleşip uyudu. Şimdi 7 aylık ve o günden beri, yalnızca bu şarkıyı açtığımda uykuya dalıyor. Taehyung’un sesi onu sakinleştiriyor ve rüyalara dalmasına neden oluyor. Teşekkürler BTS.”
Bir başka hayran, “4 O’clock” çalmaya başlayınca ağlamasını durduran kardeşinin videosunu paylaştı.
@BTS_twt Taehyung … uhh, I think the chances of you seeing this are almost nil, but I wanted to show you a video of my little brother … he really calms down listening to your sweet voice and that excites me a lot. ❤️❤️ #BTS #army #taehyung #ipurpleyou pic.twitter.com/oTIUFACY1a
— HobiHobi🍀 (@Army_ttaeasy) March 28, 2019
Angie isimli bir kullanıcı V’ye, hastalandığı için acile götürdüğü oğlunun “Scenery” sayesinde kendisini daha iyi hissetmesi nedeniyle, teşekkür etti.
Thank you, Tae. Today at the ER when my son was sick, I played Scenery for him on my phone and it calmed him down. I’m your fan, but my 2 year old is your biggest fan. @BTS_twt #taehyung https://t.co/qNw6fa8HkN pic.twitter.com/lBUu5DIbZx
— Angie Grace (@AngieGraceLA) February 12, 2019
“Teşekkürler Tae. Bugün, oğlum hasta olduğu için acildeyken, ona telefonumdan ‘Scenery’ açtım ve bu, onu sakinleştirdi. Ben sizin hayranınızım ama 2 yaşındaki oğlum en büyük hayranınız.”
BTS’ten V’nin kalpleri ısıtan ve rahatlatıcı sesiyle ilgili hikayeler dünyanın dört bir yanındaki insanları etkiliyor. Onun sesini yalnızca bebekler değil, hayranları, sanatçılar ve müzik eleştirmenleri de takdir ediyor.
Kaynak: Allkpop