Nayeon’un ateşli ve Mina‘nın buz gibi görselliğinin kombo etkisi
Haber Tepkisi: [+212][-34]
1. [+36, -1] “Like OOH-AHH”taki partları çok iyiydi ㅋㅋ Şahsen Nayeon’u çok seviyorum ve Mina’nın vokal rengi en iyisi
2. [+29, -0] Bu konuyla çok alakasız olacak ancak Mina’nın boyu Nayeon’dan daha uzun bu yüzden Nayeon’un ondan uzun olduğunu görünce şok oldum .. Her neyse, Minayeon en iyisi!
3. [+29, -0] Minayeon’un görsellik kombosu gerçekten dehşet verici derecede iyi….
4. [+25, -0] Bir Once’yım ve arkadaşlıklarını kabul ediyorum.ㅎㅎ
5. [+24,- 0] Minayeon, sizi seviyorumㅠㅠ Güzellikler
6. [+16, -1] Tıpkı okulda kafa dengi bir arkadaşınız olur ikisinin arkadaşlığı da aynı öyle değil mi?
Kaynak: pann choa