Bu fotoğraflar dün muhabirler tarafından çekildi..
O gerçekten de çok yakışıklı.
Gazeteciler, Yohan’un fotoğraflarını / videolarını çektiğinde, onları her zaman çok iyi karşılıyor. Havaalanında 2.katta bulunan hayranları bile selamladı.



Tayland’a vardıklarında


Bu da bir kaç gün önceden

Visuali gittikçe artıyorㅠㅠㅜㅜ



Post Tepkileri:
[+370][-66]
1. [+97, -2] Yohan-ahh… lütfen bolca V yakalı tişörtler giy… Yohan’ın uzun boynunu ve adem elmasını çok beğeniyorumㅠㅠ

2. [+81, -2] Arabada uyuyordu, sonra dışarı çıktı.. fanları selamlamak istiyordu ama gözlerini açamadı ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. [+77, -2] Bu Tayland’taki havaalanından.. Fanların araba tarafından incinmesini istemediği için onları uyarıyorㅠㅠ

4. [+41, 0] Dünkü postta gazetecilere gülmek üzereydim ㅋㅋOne it’ten daha çok çalışıyorlar…

“X1’dan Kim Yohan ‘istiridye sever misin (gul)? Onları severim, senin yüzün (eol-gul)” (kelime oyunu yapıyorlar haberde)
5. [+34, 0] Kim Yohan ve V yaka siyah kıyafetler ㅠㅠ lanet derecede yakışıklı ㅠ

Çeviri: eticingulsun
Kaynak: pannchoa