[Naver] iKON‘un eski üyesi B.I (Kim Han-Bin) yeni bir şarkı yayınladı.
B.I, 2 Ocak’ın öğlen saatlerinde müzik paylaşım sitesi SoundCloud’da “DEMO.1” isimli bir şarkı dosyası yükledi.
Şarkı, mevcut iKON’un müzik tarzına benzer lirik bir rap taşıyor: “Tüm sözlerim bir bahane gibi gelebilir ama asla seni incitmek istemedim. Umarım bu bir son değildir. Yaşıyorken tekrar görüşecek olursak eğer, o zaman, kesinlikle sadakatimi koruyacağım.”
B.I’ın “DEMO.1″ı büyük bir ilgi çekti ve 3 Ocak saat 14:00 (Kore saati) itibariyle 560,000’den fazla kez dinlenildi.
1.[+701, -166] Seni çok özledim Kim Hanbinㅜㅜ Hanbinnie fighting
2.[+597, -61] Seni bekleyeceğim ㅠㅠ Güçlü ol
3.[+533, -37] Kim Hanbin neşeli, mutlu ve sağlıklı ol. Sadece çiçekli yollarda yürüyelim~~
4.[+513, -34] Hanbin’i çok özledim
5.[+456, -29] Senin için bekleyeceğim Hanbin-ah
6.[+337, -12] B.I gerçekten çok farklı bir seviyede.. Şarkı sözleriyle nutkum tutuldu..Hayat zor olsa bile yaşamaya devam etmelisin değil mi? Bu yine iyi bir şarkı !! Senden daha fazla yeni şarkı bekliyorum B.I ~
7.[+302, -8] Seni bekleyeceğim, sadık adam. Sadakatimizi kesinlikle koruyacağız
8.[+268, -5] Hanbin-ah seni özledim
9.[+227, -4] Seni seviyorum B.I Mutlu ol.. Bekleyeceğim
10.[+225, -5] Milyonlarca hayran seni bekliyor
11.[+216, -3] Hanbin-ah seni çok özledim.. Şarkı sözlerinin her bir kelimesi.. Kalbim yaralı ve acıyorㅠ Hanbin’i bekleyeceğim
12.[+203, -3] Seni çok özledim
13.[+179, -2] Hanbin senin için bekleyeceğim❤ Şarkıyı sevdimㅠㅠㅠ
14.[+169, -1] Hanbin seni seviyorum
15.[+166, -1] Han Bin, uzun zaman olmuştu çünkü seni çok özledimㅠㅠ Teşekkürler ve bekleyeceğim
16.[+111, -2] Sonunda bir şövalyesin. Bu şarkıyı yüklemeden önce çok sıkıntılar yaşamış olmalısın. Ve ben korktum ve çok korktum, ama geldiğin için teşekkürler.
Kaynak: Allkpop