[THEQOO] Baekhyun Melon’da 1. sırada
– Şarkı çok güzel.
– Tebrikler. Şarkısı aşırı iyi.
– Fiziksel satışları da böyle muhteşem. Tebrikler.
– Woah o 1 numaralı solo şarkıcı.
– Baekhyun inanılmaz.
– Bu şarkıyı sevdim.
– Yeni şarkısı çok iyi. Kulağa hoş geliyor.
– Dijital bile muhteşem. Tanrı (E)XO’nun sesi geliyor.
[THEQOO] Baekhyun ‘Candy’nin saat 20.00’deki (Kore) eşsiz dinleyici sayısı
19.00: 66.811
20.00: 103.432 (+36.621)
– Baekhyun inanılmaz. Erkek solo şarkıcı olmasına rağmen.
– Solo ve grup benzer mi? O muhteşem (OP, IZ * ONE’ın eşsiz dinleyicileriyle bunu karşılaştırıyor çünkü birbirine yakınlar)
– Eğer bir erkek solo idol bu kadar çok eşsiz dinleyiciye sahipse, o muhteşemdir. Fandomu çok büyük.
– Bu sonuçlar bir erkek solo şarkıcının mı? Baekhyun düşündüğümden daha şaşırtıcı.
– Şarkısı iyi.
– Daebak.
Şarkıyı hâlâ dinlemediyseniz:
Kaynak: knetsonbaekhyun