Haber: [Özel] YG stilisti Jieun şirketten ayrıldı, Black Pink’in kıyafetlerinde değişiklik olacak mı?
Kaynak: Nate üzerinden Bridge Econ
1. [+235, -10] Kim olduğunu bile bilmiyorum, onun hakkında bir makale ne kadar gerekliydi…
2. [+148, -14] Black Pink, Jieun onların stilisti iken karanlık zamanlar geçirdi … bu iyi bir haber
3. [+131, -5] Bir stilistin ayrılması haberi gerekli mi?
4. [+18, -5] Bu iyi, ayrıldığından memnunum. Bu ajumma süper biasçıdır ve her zaman belirli bir üyeye en iyi kıyafetleri verir … Mnet, Rose’a ‘Kill the Love’ için en ucuz kıyafetleri nasıl verdiğine dair bir yazı paylaşmıştı. Elveda ajumma.
5. [+10, -0] Daha çok kovulmuş gibi …
6. [+9, -2] Black Pink muhtemelen kendilerini daha iyi giydirir
7. [+7, -6] Bu ajumma onları her zaman sahnede dans etmek zorunda olduklarını bilerek rahatsız edici kıyafetler giydirmişti. Bir daha asla stilist olmamalı. Sadece evde kal ve ev işi yap.
8. [+6, -0] Bence tüm YG hayranları ondan nefret ediyor
9. [+5, -1] Lisa’nın uzun bacakları var ve diğer üyelerden sıyrılıyor, bu yüzden ona her zaman bol pantolonlar giydirdi, haksızlıktı
10. [+3, -1] Popüler olduklarında Big Bang’in stilisti olarak ünlüydü. Big Bang’ten Blackpink’e geçtiğinden beri, olumsuz eleştiriler alıyor … ama Big Bang ile birlikte olduğu zaman modern bir dokunuşa sahip olduğu doğrudur.
Kaynak: pannchoa