Big Hit & CJ ortaklığıyla yayınlanan 20 milyar won’luk show’un şimdiye kadar ki reyting tablosu;
Boys24‘den alınan verilere göre; Bölüm 1: 0.3% – Bölüm 2: 0.8%
Theqoo
1. Düzenleme iyi değil, çocukların yeteneği çarpıcı değil ve görsel üye yok, bu yüzden artık izlemek istemiyorum.
2. Çok fazla şarkı söyleyemeyen çocuk var.
3. Gerçekten anlamış değilim ve ciddi manada Big Hit’in bir planı olup olmadığını bilemiyorum.
4. Bölüm 2 eğlenceliydi o yüzden izlemeye devam edeceğim.
5. BTS olmasa Big Hit umrumda değil.
6. Çok sıkıcı… bu bir belgesel mi, hayatta kalma yarışması mı, yoksa eğlence programı? Ne olduğu belli değil.
7. Sadece, BTS’in kazandığı 20 milyar Won’u çarçur ediyorlar ㅜㅜㅜ
8. Bunun yerine Big Hit; BTS, TXT ve hatta GFriend, Seventeen ve NU’EST gibi gruplarına odaklanmalı.
9. Mnet’ten nefret ediyorum, o yüzden umurumda değil.
10. Bu arada, TWICE’ın Sixteen programı gibi bir şey bu, o yüzden reytinglerin, yapım ekibi ve Big Hit için bir anlamı yok.
Kaynak: Knetizen