BTS‘ten V‘nin, bebekliğinden bugüne gelişim süreci…
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ve günümüz…
![]()
![]()
Orjinal haber: theqoo
1. Çok güzel büyüdü ㅜㅜㅜ
2. Hayranları değilim, ama dehşet yakışıklı.
3. Doğduğundan beri yakışıklıymış ? ?
4. Bu fotoğrafta Seokjin ve Jimin olduğunu sandım ㅋㅋㅋㅋ
![]()
5. Her zaman yakışıklı.
6. 30’larını sabırsızlıkla bekliyorum. Erkeksi güzelliğini görebiliyorum…
7. Burnu mükemmel. T bölgesi açısından en iyisi o.
8. Bahse girerim, aynaya her baktığında çok mutlu oluyordur
9. Yüzüne gerçekten imreniyorum ㅋㅋ ㅋㅋㅋ
10. Yüzü, gözleri, burnu, dudakları, kulakları, her şeyi mükemmel.
Kaynak: KNetizen