Yazı:[Özel] ‘Show Me the Money 777’ rapçileri Nafla ve Loopy esrar kullanırken yakalandı
Kaynak: Channel A via Naver
1. [+2,347, -71] Bu Kore hip hop kültürü millet. Lise boyunca düzgün bir eğitim alırken günde üç öğün yemek yiyerek büyüdüler ama her zaman dünyaya kızmak için sebepleri varmış gibi davranmak isterler. Siyahi rapçileri o kadar çok kopyalamak istiyorlar ki sanki fakirlik içinde büyümüşler de en aşağıdan başlamışlar gibi davranıyorlar. Kore hiphopu işte bu kadar
2. [+1,462, -66] Superbee sonunda kazanan oldu … (Editör notu: SMTM 777’ın birinicisi nafla, ikincisi Loopy, üçüncüsü Superbee idi)
3. [+363, -18] Owen çok temizmiş gibi davrandı ama öncü olan oydu ve ilk içen oydu ..
4. [+263, -17]Beşi yakalandıysa Mkit Rain’in tamamı yakalanmış gibi görünüyor ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
5. [+189, -16] Bu gerçek hip hop millet
6. [+142, -4] Halk bunları ezik görse de bu hiphop pislikleri kendilerini havalı sanıyor
7. [+126, -3] Ah .. Nafla’nın böyle bir tip olacağını hiç düşünmemiştim … Gerçekten hayal kırıklığına uğradım !!!!!!!!!!
8. [+55, -8] Güney Kaliforniya’da üniversiteye gitti ㅋ ㅋㅋㅋ
Eminim yurtdışında okuyan tüm erkekler en az bir kez esrar denemiştir. Özellikle Seattle veya LA’dakiler … bu sadece kullanmaya devam edip etmeme meselesi. Yurtdışında okuyan tüm çocuklara, geri döndüklerinde uyuşturucu testi yapılmalıdır ㅋㅋㅋ Bahse girerim sayı binler içinde olacak
Kaynak: netizenbuzz