[Music Bank] SM’in yeni kız grubu aespa’nın “Black Mamba” çıkış sahnesi
Orijinal haber: Theqoo
1. Çok iyiler.. Hiç çaylak gibi değiller.
2. Çaylak olmalarına rağmen iyi iş çıkardılar.
3. Karina gittikçe gözüme daha iyi gözüküyor.
4. Kıyafetlerini pek beğenemedim ama üyelerin hepsi güzel ㅋ ㅋㅋㅋ
5. Winter ve Karina ilgi çekiciler.
6. Bugünki performansları daha iyi. Bir sonraki sahnelerini merakla bekliyorum.
7. aespa performansını her geçen gün iyileştiriyor.
8. Winter harika.
9. Diğer üyeler de güzel ama Giselle düşündüğümden daha güzel ㅋㅋㅋㅋㅋ
10. Karina’nın neden merkez üye olduğunu anlıyorum. Winter de ilgi topluyor.
[Instiz] Üyelerin Bireysel Fancam İzlenme Sayıları
WINTER (1.006.661 görüntüleme)
KARINA (757.242 görüntüleme)
NINGNING (451.567 görüntüleme)
GISELLE (329.465 görüntüleme)
-Vay canına, Winter’ın bireysel fancam’i 1 milyon görüntülemeyi aşmış.
-Winter’ın şakası yok. İnanılmaz.
-Vay canına.
-Lütfen Winter’a çokca sevgi gösterin!
-Winter ?
-Winter’ın hayranları fazla galiba ㅋㅋㅋ Çok çekici bir kız.
-Vay be, bu nedir?
-Winter-ah ㅜㅜ
-Bu delilik.
Kaynak: Theqoo + Knetizen