Keşke YG, şirket bünyesindeki gruplarla bir konser düzenlese
BIGBANG, 2NE1, WINNER, iKON, BLACKPINK, Treasure ve bütün birimler
orijinal gönderi: pann
1. [+101, -1] + AKMU
2. [+101, -4] Bias’ınız orada olmasa bile çok heyecan verici olacağını düşünüyorum, çünkü bildiğiniz o kadar çok şarkı olacak ki
3. [+85, -3] Sahneler eğlenceli olurdu. Umarım durumlar daha iyi olduğunda YG bir aile konseri verir.
4. [+47, -5] YG aile konseri yapılsaydı, yıl sonu ödül törenleri gibi olurdu;;;
5. [+33, -1] Ben, BIGBANG’den Treasure’a kadar hepsini seven bir YG hayranıyım. Bunu yaparlarsa, bayılırım. Sanırım hayatımın en güzel günü olurdu
kaynak: knetizen