Kız gruplarının stilleri
TWICE ve IZ * ONE’ın kıyafetleri en güzelleri değil mi? Çok sayıda üyeye sahipler ama kıyafetlerin hepsi biraz birbirinden farklı ve hepsi güzel ..
orijinal gönderi: pann
1. [+326, -16] Bana göre Cosmic Girls’ün kıyafetleri aşırı tatlı gibi. İlk çıkışlarından bu yana stilleri hiç güzel olmadı …
2. [+237, -3] TWICE yalnızca stilistleri iyi bir ruh halinde olduğunda güzel giyinir.
3. [+154, -14] TWICE her zaman zengin ailelerin kızları gibi güzel ve zarif kıyafetler giyer ve IZ * ONE üyeleri de periler gibi kıyafetler giyer.
4. [+110, -10] Ama IZ * ONE’ın stilisti onları ciddiye alıyor. Kıyafetler birbirinden farklı ama birleşik bir görünüm var …
5. [+101, -22] BLACKPINK’in kıyafetleri benzersiz, güzel ve lüks, her birinin kendine özgü bir özelliği var
Kaynak: KNetizen