- [THEQOO] En iyi solo sanatçı EXO’dan Baekhyun’un geri dönüşü… Mart ayı sonunda yeni albüm ile geri dönüş yapacak

– Kahretsin… Bu bana yaşamak için bir sebep veriyor
– Ön siparişleri açın~~!!!
– Kahretsin, sonunda
– Heol şarkı zaten iyi
– Buna bayılıyorum, şarkıyı daha hızlı dinlemek istiyorum, çok merak ediyorum
– Son albümü tamamen benim tarzımdı, bu yüzden bunu gerçekten dört gözle bekliyorum
– Baekhyunie çok çalışıyor, bunun için çok mutluyum
– Heol, beklediğimden daha erken oluyor
– Kısa bir süre önce Japonca albümünü çıkardı, gerçekten çok çalışıyor. Love Again’i keyifle dinliyorum
– Bunu dört gözle bekliyorum çünkü solo albümleri tamamen benim tarzım
– Yeni albüm de R&B olacak mı?
– Bunun için çok heyecanlıyım
– Bunu bekliyordum ㅠㅠ
– Lütfen bize vinil plak verin
– Evet, bu bana dinlemem için yeni şarkılar verecek. Son zamanlarda dinlemek için yeni şarkılar arıyordum
– Umarım tam bir albümdür
– Vay canına, daebak nihayet geliyor
– O yapıyor, Baekhyun geri dönüyor
– Başlık parçasını dört gözle bekliyorum, son albümündeki tüm şarkıları seviyorum
– Baekhyun’un yeni şarkılarını bekliyordum
Kaynak: Netzonexo