SHINee, fazla ara vermeden geri dönüyor!
Geçtiğimiz günlerde SHINee’nin spoiler perisi Taemin, çok yakında yeni bir albümle geri döneceklerini söylemişti.
24 Mart’ta bir haber kaynağının verdiği bilgiye göre grup, Nisan ayı ortalarında “Don’t Call Me’nin repackaged versiyonunu yayımlayacak.
Bu arada SHINee, 4 Nisan’da gerçekleşecek olan ilk çevrim içi konserleri “Beyond Live – SHINee : SHINee WORLD”e hazırlanıyor.
Kaynak: Twitter