Hala her zamanki gibi güzel..Böyle basitçe çekilen fotoğraflarda çok güzel görünüyor.. Niye profil fotoğrafını öyle editlemişler?..Cidden.
Gönderi tepkisi [+151, -26]
Orijinal Gönderi: pann
Netizen yorumları:
1. [+30, -5]
Ha s*ktir editli fotoğrafları yüzünden insanlar yüzüne çok sert yorumlar yaptılar. Düşününce bile sinirim bozuluyor
2. [+21, 0]
YG’nin oyuncularını bilmiyor musunuz? Lee Sungkyung ve Nam Joohyuk Blackpink’in temsil ettiği markaların elçiliğini ve modelliğini yapıyorlar (Lee Sungkyung Chanel beauty elçisi, Nam Joohyuk da YG’deyken Dior Men elçisiydi)
3. [+21, -4]
Lütfen, umarım profil fotoğraflarını yeniden çekebilirler.. ben bile aldatılmış hissediyorum. Çok güzel bir kız ᅲ
4. [+16, -2]
Vay be, orta halli bir şirketten büyük bir şirkete geçti. Son Naeun da artık büyük bir şirkette
5. [+16, -1]
Fotoğrafçı onun profil fotoğraflarını çekerken ne düşünüyordu acaba.. bu fotoğrafların profil fotoğrafı olmasını tercih ederim…
Kaynak: Pannchoa
![[Pann] Apink’ten Son Naeun’un, YG Entertaintment’e Katıldıktan Sonraki Fotoğrafları](https://i.ibb.co/7YGVZvB/E1-P-j-Xn-XIAEdtx-F.jpg)