1 Numara – Çirkin olamazsın. Aksi takdirde, çirkin bir yüzün olduğunu söyleyen bir sürü nefret alırsın.
2 Numara – Güzel ya da yakışıklı da olamazsın. Başkalarını kıskandırırsan, yine nefret alırsın.
3 Numara – Ani bir ekran görüntüsü alırken bile görselinin iyi olması gerekir. Aksi takdirde, bununla alay edilip nefret alırsın.
4 Numara – Pozisyonun ne olursa olsun, dans etmede inanılmaz olmalısın. Aksi takdirde, insanlar dans ederken sana bir GIF oluşturur ve yine nefret alırsın.
5 Numara – Asla kilo alamazsın. Eğer alırsan, bir ‘domuz’ olarak alay edilip nefret alırsın.
6 Numara – Kilo veremezsin. Eğer verirsen, iğrenç göründüğünü söyleyen nefret yorumları alırsın.
7 Numara – Doğal çift göz kapakların olamaz. Eğer varsa, ameliyat oldun diyerek yine nefret alacaksın.
8 Numara – Paranı bağışlamalısın. Bağışlamazsan, çok para kazanmana rağmen neden bağış yapmadığın söylenecek ve nefret edileceksin.
9 Numara – Çok fazla bağış yapamazsın da. Eğer yaaprsan, “servetini göstermeyi bırak ve özel olarak bağış yap diyerek,” yine nefret alacaksın.
10 Numara – Bir idol olarak çıkış yapamazsın. Yoksa günlük olarak her gün nefret alacaksın.
Pann’dan nefret alan ya da almaya devam eden gruplar: EXO, SNSD, BTS, Blackpink, Twice, IZ*ONE, Seventeen, GFriend, (G)-IDLE, BtoB, TXT, ITZY, Red Velvet, Aespa, NCT, StayC, Oh My Girl, Apink
S*ktir, çok fazla var

1. [+291] [- 1] Arkadaşın da olamaz. Kariyerin boyunca arkadaş edinirsen, senden nefret edecekler.
2. [+255] [- 0] Yüksek tansiyona sahip olamazsın- çok gürültülü ve abartılı olduğunun söylenmesinden nefret edeceksin. Ama çok sessiz ve sakinsen, ‘ona ne oluyor be’ denmesinden de nefret edeceksin ve insanlar bazı şeylerden şüphelenecek.
3. [+219] [- 12] Komik surat yapıp fotoğraf çekemezsen -eğer çekersen, yetenekli olarak adlandırılırsın. İfadesiz görülüyorsan, kişiliğinde bir sorun var demek.
4. [+114] [- 0] Her zaman kariyerinin zirvesinde olmalısın. Sonucun o kadar iyi değilse, alay edilip nefret alırsın
5. [+89] [- 3] Benim bias grubum BTS, yani BTS ile ilgili bir resim var elimde ㅋㅋ ㅋㅋㅋ Bunu bir örnek olarak düşünün…
★Dürüst olmak gerekirse herhangi bir idol, ne zaman bir şarkı çıkarsa, insanlar nefret ediyor. Cidden, nefret edenler bir taraf seçmeli ㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋ

[ÇEVİRİ – BTS Şarkılarının Nefret Almasının Nedenleri
No More Dream: Tuhaf makyaj stili ve kıyafetler
Boy In Luv: Çünkü hiç de sert adamlara benzemiyorlar
I Need U: Kişisel tercihlerine uymuyor ama yine de birinci sırada yer almayı başardı
Fire: Koreografi kafa karıştırıcı ve şarkı çok gürültülü
Blood, Sweat and Tears: Başlık kirli ve koreografi çok cinsel
Spring Day: Koreografi çok basit ve şarkı çok durgun
DNA: Fazla idol (konsepti) benzeri
IDOL: Çok rahatsız edici
Boy With Luv: Şarkı çok parlak ve koreografi çok kolay
ON: Şarkı aşırı güçlü ve koreografi çok dağınık
Black Swan: Şarkı çok karanlık
Dynamite: Sözler İngilizce
…….Ne b*k istiyorsunuz o zaman?]
6. [+51] [- 0] Kesinlikle gündelik Hanbok giyemezsin
7. [+45] [- 0] Hiçbir şey yapamazsın. İkili bir kişiliğe sahip olduğundan şüphelenilecek ve kameraların arkasında böyle olmadığın söylenecek ve nefret edileceksin.
8. [+35] [- 0] İdollerden nefret edenler: hayatta olamazlar
Kaynak: NetizenKore