BTS’ten Jungkook’un VLIVE yayınında görülen dövmeleri:

-Dövme yaptırıp yaptırmamasının onun kararı olduğunu biliyorum ve ona ne yapacağını söyleyecek konumda değilim, ancak bundan hoşlanmayan insanlar için de bir şey yapamam.
-Bu onun kendi seçimi ama…Gerçek hayatta bu tür dövmeye sahip birisini görürsem ondan uzak dururdum.
-Vay canına, çok iyi görünüyor! Lütfen daha fazlasını yap^^ Hatta her iki koluna da yap, umarım diğer üyeler de dövme yapar.
-Acayip seksi!! Bu Jungkook olduğu için ona yakışıyor.
-Benim biasımın da dövmesi var, çekici buluyorum
-Yine de seksi görünmüyor mu? Ama yüzü bebek gibi..
-Yazıya tıklarken “Muhtemelen daha fazlasını yaptı” diyordum ve evet, gerçekten yaptırmış.
-2000’den fazla yorum içeren bu gönderinin nesi var? Yakında 3000 yorum olacak^^ Bizim süper starımız Jungkook, antilerden nefret alma konusunda çok başarılı ? O ne isterse yapar ve yapıyor??
-Bunu sadece tek koluna yaptırdığına sevindim.
-Başlangıçta kolunun iç kısmına dövme yaptırmıştı, değil mi? Bu şimdi daha farklı görünüyor.
-Jungkook’un dövmelerinden daha çok V’nin saçları beni şaşırttı ? Gerçekten perma mı yaptırdı ^^
-Sadece bir dövme ile Jungkook bütün platformlarda en çok konuşulan kişi oluyor. Onun popülerliği inanılmaz!
-Ne zamandan beri bu kadar çok dövme yaptırdı? Bundan cidden hoşlanmadım.
-Vay canına, gittikçe daha tuhaf görünüyor.
-Normalde dövmelerden nefret ederim ama Jungkook’ta bunu beğendim. Yüzü neden bu kadar yakışıklı? Kısa saçla çok yakışıklı görünüyor.
-Yurtdışında yaşıyorum ve burada bu kadar dövmeli insan görmek zor. Yurtdışındaki insanlar bile bu kadar çok dövmeye şaşıracaktır, bu yüzden Koreli’lerin tepkilerine şaşırmadım.
-İnsanlar neden ona dövme yapmayı bırakmasını söylüyor? Burada yorum yapanlar gerçekten garip…Dövmeleri ona yakışıyor.
-Düşündüğümden daha iyi..Oldukça güzel duruyor.
-İnsanlar bunun gerçekten güzel olduğunu mu düşünüyor??? Anlamıyorum..
Kaynak: Pann